וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנאצ'ו יפתח בארגנטינה, די מריה יחזור נגד פרו

שחקן הכנף הצעיר יקבל הזדמנות בהיעדרו של מסי, לאוטרו יקווה להמשיך לכבוש (4:00, ספורט4). מאבק משולש על הכרטיס הנוסף מבית א' לרבע גמר הקופה אמריקה

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 0:1/ספורט1

המחזור השלישי בשלב הבתים של הקופה אמריקה ייצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון), כשליאו מסי יבלוט בחסרונו בזמן שהאלופה ארגנטינה תפגוש את פרו. במקביל, קנדה תקווה להבטיח את ההעפלה לרבע הגמר במשחק מול צ'ילה.

ארגנטינה - פרו (4:00, ספורט4)

הפציעה במפשעה ממשחק הניצחון 0:1 על צ'ילה מאיימת לגרום למסי להחמיץ את רבע הגמר, אבל בארגנטינה שואבים אופטימיות מכך שעד אז נותרו לו שישה ימים להתאושש. הלילה הקפטן ינוח בכל מקרה, וכך גם שחקנים נוספים מההרכב הראשון של האלביסלסטה, לה תספיק נקודה בשביל להבטיח את ראשות בית א'. מי שיקבל הזדמנות ראשונה במשחק רשמי הוא אלחנדרו גרנאצ'ו, שירכיב את חוליית ההתקפה לצד אנחל די מריה, שיישא את סרט הקפטן, ולאוטרו מרטינס שכבש שניים משלושת שעריה של ארגנטינה בטורניר עד כה. אלופת העולם תוכל לסיים את שלב הבתים בקופה אמריקה במאזן מושלם בפעם השלישית במאה ה-21, אחרי שעשתה זאת ב-2007 וב-2016. מן העבר השני, פרו זקוקה לניצחון ותיקו בין קנדה לצ'ילה כדי לעלות.

קנדה - צ'ילה (3:00, ספורט2)

לג'סי מארש ושחקניו תספיק נקודה על מנת לסיים במקום השני ולעלות לרבע הגמר, וגם סיכוי לסיים בפסגה יש לקנדה, שתצטרך בשביל זה ניצחון בהפרש גבוה בתוספת הפסד מפתיע של ארגנטינה, אולם קיימת לה גם סכנת הדחה אם תפסיד את המשחק. צ'ילה תעלה אם תנצח ובמקביל פרו לא תכניע את ארגנטינה. אם אלכסיס סאנצ'ס וחבריו ישיגו שלוש נקודות ובמקביל פרו תנצח, זהות העולה תיקבע לפי הפרש השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully