וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדמון עשוי לעמוד לרשות לאזטיץ' לקראת סטיאווה

29.6.2024 / 15:30

הרכש מהפועל חדרה עשוי למצוא עצמו מחוץ ל-18 של הנבחרת האולימפית ולהתפנות למשימה של מכבי תל אביב. וגם: סימן מעודד לגבי זהבי

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

סיכויים סבירים שאחד משלושת שחקני ההתקפה של מכבי תל אביב בנבחרת האולימפית, ישוחרר באמצע השבוע, יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בפולין ויהיה זמין לז'רקו לאזטיץ' לקראת סיבוב המוקדמות השני בצ'מפיונס ליג מול סטיאווה בוקרשט. מבין שלושת שחקני ההתקפה של מכבי תל אביב בנבחרת של גיא לוזון המתכוננת למשחקים האולימפיים בפריז, מקומו של דור תורג'מן מובטח. השניים האחרים בהתקפה הם אושר דוידה ואלעד מדמון ונראה כי מבין השניים, יש סיכוי סביר שמדמון ישוחרר לקראת יום רביעי, כאשר יתפרסם סגל היוצאים למחנה האימונים של האולימפית בפולין.

לגיא לוזון יש אפשרות לקחת לפריז רק 18 שחקנים ועוד ארבעה יוצבו בעמדת המתנה ויוכלו להיות עם הקבוצות שלהם. בין ה-18 שיטוסו יש לא מעט שחקני התקפה די בטוחים כמו ליאל עבדה ועידן טוקלומטי וקרוב לוודאי שגם תורג'מן. צמד שחקנים אחר של מכבי תל אביב בנבחרת עידו שחר ורוי רביבו, אמור להיות בפריז.

אלעד מדמון חותם במכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אלעד מדמון ביום החתימה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בעניין אחר, אתר הקבוצה עדכן בסוף השבוע את סגל השחקנים והוציא את אלו שעזבו. ערן זהבי ועדן קארצב נותרו בסגל ולפחות לגבי זהבי, רבים מהאוהדים מקווים כי זה סימן לפתרון המשבר בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully