וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאח שוחרר מהנבחרת האולימפית וחזר להפועל באר שבע

29.6.2024 / 11:43

שחקן הכנף פצוע קלות, אבל לוזון בכל מקרה החליט לא לקחת אותו לפריז והוא ייצא עם קבוצתו למחנה האימונים בפולין. גם חג'ג' נגרע

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

אמיר גנאח שוחרר אתמול (שישי) מסגל נבחרת ישראל האולימפית למשחקי פריז בחודש הבא. הכוכב הצעיר של הפועל באר שבע סובל פציעה קלה, אבל שוחרר בעיקר מאחר שהתקבלה החלטה שהוא לא יהיה חלק מרשימת 18 השחקנים שיופיעו בטורניר.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

גנאח כבר חזר לשורות הפועל באר שבע וייצא עמה מחרתיים למחנה האימונים בפולין, שם הוא יצטרך להתגבר על הפציעה ובהמשך להתחיל את ההכנות לקראת המשימות הקרובות של הקבוצה מבירת הנגב, בראשן צמד המשחקים נגד צ'רנו מורה הבולגרית בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, ב-25 ביולי וב-1 באוגוסט.

בעקבות השחרור של גנאח מהנבחרת האולימפית, מהפועל באר שבע נשאר בשלב זה בסגל לפריז רק השוער ניב אליאסי. עד יום שלישי יידעו במועדון האם הוא ייצא לצרפת כשוער המשנה של דניאל פרץ, או שלוזון יעדיף בעמדה הזו דווקא את עומר ניראון ממכבי נתניה.

אמיר גנאח הנבחרת הצעירה של ישראל. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא יהיה בפריז. אמיר גנאח/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

עוד שחקן ששוחרר על ידי ד"ר אבו מוחמד אבו חסיין, רופא הנבחרת, הוא עילאי חג'ג'. הקשר של מכבי חיפה מלכתחילה היה בספק גדול למשחקים האולימפיים, בגלל הפציעה בשרירי הבטן שאילצה אותו לעבור ניתוח לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully