וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היומיים שיכריעו: האם המשבר מול ערן זהבי ייפתר?

29.6.2024 / 11:18

מכבי תל אביב תמריא בשני למחנה האימונים בפולין ואם החלוץ לא יהיה על המטוס, פרידה ממנו עשויה להפוך לבלתי נמנעת. שחקני הקבוצה לא מבינים מדוע נוצר כזה נתק ובעיקר מדוע לא פותרים את הסאגה

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ניצבת בפני יומיים דרמטיים שיקבעו במידה רבה את עתידו של ערן זהבי במועדון. ביום שני בבוקר תמריא הקבוצה לפולין למחנה האימונים שמצפה לה, ובשלב הזה, נמשך הנתק בין האלופה לכוכב שלה. כזכור, זהבי חזר מחופשתו האחרונה ביוון במקביל לפתיחת האימונים הרשמית תחת המאמן החדש ז'ארקו לאזטיץ', ולמרות שהחלוץ העביר מסרים לפיהם הוא החליט לא לפרוש, מכבי תל אביב לא יצרה איתו קשר ולא פתחה במשא ומתן על מנת להחתימו על חוזה חדש.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

בעיני גורמים במועדון וגם בעיני אנשים בסביבת זהבי, המבחן יהיה בטיסה לפולין. אם בתוך 48 השעות הקרונות השחקן ומכבי תל אביב לא יסכמו על חוזה חדש והנתק יימשך, הדבר ילמד על כך שסיכוייו של זהבי להמשיך בקבוצה יירדו בצורה משמעותית.

ערן זהבי חוגג את הניצחון של מכבי תל אביב בחיפה. מאור אלקסלסי
התנהלות לא ברורה של מכבי תל אביב מולו. ערן זהבי/מאור אלקסלסי

בתוך כך, לא ברורה הטקטיקה של מכבי תל אביב. בקיץ בו קשה להחתים זרים איכותיים, חמישה משחקני הקבוצה בנבחרת האולימפית ומנהיגים בחדר ההלבשה כמו שרן ייני ואנריק סבוריט עזבו, לא מובנת ההתנהלות של המועדון בעניינו של הקפטן, שלמרות שיהיה בן 37 בעוד פחות מחודש, סיים כשחקן העונה בליגת העל ועם 36 שערים בכל המסגרות. גם שחקנים במכבי תל אביב, שסיימו ארבעה ימי אימון עם לאזטיץ', לא מבינים מדוע נכנסה הקבוצה למשבר מול זהבי ובעיקר מדוע לא פותרים את הפלונטר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully