וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים פשטו על המכון של נורמגומדוב: "קונור צדק"

ברוסיה חוקרים מעורבות אפשרית של מתאמני המכון בפיגוע בבית כנסת בדגסטן, מקגרגור הגיב: "עכברוש, כשתמות אני אחגוג". צפו בתיעוד

רוסיה: חמושים פתחו באש על בית כנסת ברפובליקת דגסטן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כוחות הביטחון ברוסיה פשטו על מכון ה-MMA של חביב נורמגומדוב במחאצ'קלה במסגרת חקירה של הפיגוע בדגסטן. כזכור, השבוע נודע כי לוחם ה-MMA גדז'ימוראד קגירוב הוא אחד המחבלים האיסלמיסטיים שתקפו בית כנסת, כנסיות אורתודוקסיות ותחנת משטרה ורצחו 19 בני אדם, רובם שוטרים. קגירוב התאמן במכון של נורמגומדוב והתחרה במסגרת ארגון שהקים האחרון.

המשטרה איתרה בבית הספר לאומנויות לחימה של נורמגומדוב שלושה חשודים שהיו בקשר קרוב עם קגירוב, שנהרג במהלך המרדף של כוחות הביטחון אחר המפגעים. חביב וספורטאים נוספים במכון נחקרו, בנוסף לבדיקות שנערכו למסמכים של כולם במקום. תיעוד הפשיטה הופץ ברשת החברתית אתמול (שישי), כאשר בסרטונים נראו מעל 20 קצינים חמושים בכניסה למכון. על פי דיווחים ראשוניים, אחד המתאמנים שעוכבו הוא אחיו הצעיר של קגירוב.

לפני כן, דווח ברוסיה על החשד שבמכון המדובר נערכות פעולות הכנה למתקפות טרור בדגסטן.

מי שלא איחר להגיב לאירוע הוא יריבו המר של נורמגומדוב, קונור מגרגור. האירי, שקרא לרוסי "טרוריסט" במספר מקרים, צייץ את סרטון הפשיטה והוסיף את הכיתוב: "קונור צדק". אבל הוא לא הסתפק רק בזה, כי אם לאחר מכן כתב: "נלחמתי בעכברוש הזה עם רגל שבורה. הייתי צריך לדחות את הקרב, בשביל מה נתתי למזיין בני הדודים הזה יתרון? הוא הראה כמה הוא פחדן. כלב מפונק, הלך עליך. כשתמות אני אחגוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully