וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניסוי עם יאנג הסתיים: מארי עבר בטרייד לפליקנס

אחרי שתי עונות לא מוצלחות עם צמד גארדים דומינטיים, אטלנטה שלחה את דז'ונטה מארי לניו אורלינס וקיבלה שני שחקנים ושתי בחירות דראפט

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

התנועה הולכת וגוברת ב-NBA לקראת פתיחתו של שוק השחקנים החופשיים ביום ראשון, והלילה (בין שישי לשבת) הועבר כוכב נוסף בטרייד: דז'ונטה מארי נשלח מאטלנטה לניו אורלינס, כאשר הפליקנס נתנו להוקס בתמורה את הגארד דייסון דניאלס, הפורוורד אי ג'יי לידל, הסנטר לארי נאנס ג'וניור ובחירות סיבוב ראשון בדראפטים של 2025 ו-2027.

מארי יחבור לזאיון וויליאמסון ולסי ג'יי מקולום בפליקנס, שחיפשו שחקן אשר יעזור להם לקפוץ מדרגה אחרי שסיימו את העונה האחרונה במקום השמיני במערב והודחו בסוויפ מהסיבוב הראשון בפלייאוף. ברנדון אינגרם עדיין בקבוצה, אבל לפי הדיווחים בימים האחרונים, הפורוורד עשוי להיות מעורב בטרייד גם הוא, אם לא יגיע להבנות עם הקבוצה בנוגע לחוזהו.

טריי יאנג, אטלנטה הוקס לצד דז'ונטה מארי. GettyImages
הניסוי הגיע לסופו. מארי ויאנג/GettyImages

בכך סיים מארי את שיתוף הפעולה עם טריי יאנג, שהבטיח הרבה יותר ממה שקיים. יחד רשמו שני הגארדים מאזן של 55 ניצחונות לעומת 62 הפסדים בשתי העונות מאז שמארי נחת באטלנטה, כך שאפשר להגדיר את הניסוי ככישלון. האחרון, שהופיע במשחק האולסטאר ב-2022, סיפק בעונה החולפת ממוצעים של 22.5 נקודות, 6.4 אסיסטים, 5.3 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully