וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל צפויה לערוך שינויים נגד פרגוואי, אנדריק יפתח בחוד?

דוריבל ג'וניור מתכנן להציב את החלוץ הצעיר ב-11 במקומו של ראפיניה, גם דוגלאס לואיז בתמונת ההרכב (ש', 4:00, ספורט1). קולומביה תבטיח עלייה לרבע גמר הקופה אמריקה? (ש', 1:00, ספורט1)

תקציר ה-0:0 של נבחרת ברזיל עם קוסטה ריקה בקופה אמריקה/ספורט1

ונצואלה וארגנטינה כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא, אורגוואי בדרך לשם ורק נבחרת ברזיל נראית רחוקה מאוד מרבע גמר הקופה אמריקה. הסלסאו ינסו להתאושש הלילה (בין שישי לשבת) מהתיקו המאופס עם קוסטה ריקה במשחק לא פשוט נגד פרגוואי. קולומביה תוכל להבטיח עלייה אם תנצח את קוסטה ריקה.

פרגוואי - ברזיל (4:00, ספורט1)

הסלסאו פתחו את הקופה אמריקה בצורה צולעת למדי עם תיקו ללא שערים עם קוסטה ריקה. משחקו הרשמי הראשון של דוריבל ג'וניור על הקווים של ברזיל הציג לא מעט בעיות, כשהחוליה הקדמית לא הרשימה והוא צפוי לערוך שם לפחות שינוי אחד. אנדריק, שעלה מהספסל, עשוי לפתוח הפעם בחוד על חשבונו של ראפיניה, כאשר גם גבריאל מרטינלי ודוגלאס לואיז בתמונת ההרכב של ברזיל. הסלסאו ינסו לעצור רצף של חמישה משחקים רשמיים רצופים ללא ניצחון, בידיעה שאיבוד נקודות נוסף עלול לעלות להם בהדחה דרמטית ומוקדמת מהקופה. מנגד, פרגוואי פתחה את הטורניר עם הפסד 2:1 לקולומביה, אך הראתה לא מעט סיבות מדוע היא תוכל להיאבק עם ברזיל על הכרטיס לשלב הבא. לצערה, הניצחון האחרון שלה על ברזיל הגיע אי שם ב-2015, והוא היה היחיד ב-6 המפגשים האחרונים בין הנבחרות.

ויניסיוס, שחקן נבחרת ברזיל. Ronald Martinez, GettyImages
לא הרשים בפתיחה, וזקוק לסיוע בהתקפה. ויניסיוס/GettyImages, Ronald Martinez

קולומביה - קוסטה ריקה (1:00, ספורט1)

מלבד ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי, קולומביה סומנה עוד לפני פתיחת הקופה אמריקה כנבחרת שתוכל להפתיע ולהגיע אפילו עד הגמר, מעמד בו לא הייתה מאז הזכייה ההיסטורית בטורניר ב-2001. שבע פעמים הנבחרות נפגשו בהיסטוריה, כשהמאזן עומד על שישה ניצחונות של קולומביה מול ניצחון בודד של קוסטה ריקה, שתקווה להמשיך ביכולת הטובה מהתיקו עם ברזיל במחזור הפתיחה. הקולומביאנים יכולים להיות מרוצים מההופעה של לואיס דיאס וחאמס רודריגס, שימשיכו כמובן בהרכב, כשניצחון יבטיח להם את הכרטיס לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully