וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפוצו במספר משכורות: אואמו ובילנקי שוחררו ממכבי נתניה

28.6.2024 / 13:13

המגן והחלוץ סיכמו על התרת החוזים ועזבו לאחר שבלבול הודיע להם כי אינם כלולים בתוכניות המקצועיות. במועדון הכחישו סיכום עם דלי, אך אישרו את מועמדותו

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

מכבי נתניה ניסתה בתקופה האחרונה להשתחרר מחוזיהם של שניים מהשחקנים הזרים שלה, סטניסלב בילנקי ונאסים אואמו. היום (שישי) הודיעו היהלומים על סיכום שהושג מולם ועל כך שהחוזים שלהם הותרו.

"אנו מודים לשניהם על התקופה בה שיחקו אצלנו ומאחלים להם בהצלחה בהמשך", נכתב בהודעת המועדון. בילנקי נחת בישראל בינואר 2023 מדינמו טביליסי ואחרי שבחצי העונה הראשונה שלו הפתיע לטובה, בעונה החולפת הבקיע שער אחד בלבד, מול הפועל פתח תקוה אי שם במחזור השלישי של העונה. המגן השמאלי הגיע גם כן בינואר 2023 והוא כבר חתם בסושו לעונה הבאה.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

סטניסלב בילנקי מכבי נתניה לצד תומר לוי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
עונה מאכזבת. בילנקי/ברני ארדוב

כאמור, בילנקי ואואמו החזיקו בחוזה גם לעונה הקרובה, אך המאמן מרקו בלבול הודיע להם כי אינם בתוכניות המקצועיות שלו. בתחילה הערימו אואמו ובילנקי קשיים בנוגע להתרת החוזים שלהם ודרשו לקבל את מלוא כספם, אבל בסופו של דבר סוכם כי כל אחד מהם יקבל מספר משכורות כפיצוי והם שוחררו.

בנתניה מחפשים כעת שלושה זרים חדשים, לעמדות הבלם, קשר וחלוץ כאשר אתמול דווח שהבלם סימון דלי, מחוף השנהב סיכם את תנאיו בקבוצה, אך בנתניה אומרים כי החוזה עמו עדין לא נסגר ושיש עוד מועמדים חוץ ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully