וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי תל אביב הודיעה על עזיבתו של בונזי קולסון

28.6.2024 / 11:58

אחרי בולדווין, בראון וניבו, הצהובים נפרדו מעוד שחקן משמעותי בדמות הפורוורד שחתם ל-3 שנים בפנרחצ'ה: "אסיר תודה לכולם, אני אוהב אתכם". מכבי תקבל עבורו 400 אלף דולר

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

זה היה באוויר כבר לא מעט זמן, אבל היום (שישי) מכבי תל אביב הודיעה רשמית על פרידה מבונזי קולסון. הפורוורד שהגיע לפני שנתיים מקרשיאקה הטורקית, הפך לאחד השחקנים האהובים והמשמעותיים של הצהובים בזכיות בשתי אליפויות, גביע ווינר והעפלה לפלייאוף היורוליג בשנתיים האחרונות.

קולסון המשיך את גל העזיבות של השחקנים הזרים, זאת לאחר שלורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'וש ניבו עזבו גם את את הקבוצה של עודד קטש. לאחר שקיבלה 600 אלף דולר מפנאתינייקוס על בראון, הצהובים יקבלו כ-400 אלף דולר על קולסון מפנרבחצ'ה שם חתם ל-3 שנים. בנוסף הצהובים צפויים לקבל סכום משמעותי יותר על בולדווין שנמצא גם הוא בדרכו לקבוצה הטורקית.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
נרגש ומודה למועדון, לקהל ולעיר תל אביב. קולסון/דני מרון

ההכרזה של פנרבחצ'ה על קולסון

קולסון העלה לרשתות החברתיות מכתב פרידה מהמועדון ומהקהל הצהוב, בו כתב: "אני אסיר תודה לארגון הזה שנתן לי את ההזדמנות לעשות את מה שאני אוהב ברמות הגבוהות ביותר באירופה. בשנתיים האחרונות צברתי זכרונות בלתי נשכחים וחברויות שישארו איתי לעד. למכבי והעיר היפה של תל אביב תמיד יהיה מקום מיוחד בלבי ואני אתגעגע לכך מאוד. חבריי לקבוצה בשנתיים הללו הם עכשיו המשפחה שלי ואני תמיד אעריך את הקשר המיוחד שיצרנו. לאוהדים, תודה על תמיכה בלתי פוסקת ומוטיבציה שנתתם לי במשך שנתיים, זה תמיד הגיע עם אהבה. אני אוהב את כולכם, יאללה מכבי".

בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 11.3 נקודות למשחק, 3.8 ריבאונדים ו-0.4 אסיסטים בעונה הסדירה, כשבפלייאוף הממוצעים שלו עמדו על 13.8 נקודות למשחק, 6.2 ריבאונדים ו-.8 אסיסטים. ביורוליג הוא קלע 12.6 נקודות למשחק והוסיף לכך 5.3 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully