וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות ההעפלה ליורו: נבחרת ישראל נכנסה ל-FIFA FC 24

28.6.2024 / 9:44

בעקבות הצלחת נבחרת ה-eFootball, בעדכון הגרסה האחרון של המשחק הפופולרי התווספו גם הכוכבים הישראליים שלא היו חלק זה 22 שנה

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

בעקבות הצלחת נבחרת ה-eFootball והעפלתה ליורו 2024, נבחרת ישראל נכנסה הלילה (בין חמישי לשישי) בעדכון הגרסה האחרון למשחק הפופולרי FIFA FC 24.

ההתאחדות לכדורגל התעקשה שנבחרת ה-eFootball תשחק בטורניר הגמר שיתקיים ב-7.7 עם שחקני הנבחרת ובמדים הרשמיים של הנבחרת, וחברת EA נעתרה לבקשה.

דור תורג'מן, שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל בישראל, אתר רשמי
גם הוא בפיפ"א. דור תורג'מן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל בישראל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "המטרה שלנו היא להגיע לקהל צעיר ולגרום לו להזדהות עם שחקני הנבחרת, ואני גאה מאוד שההתאחדות לכדורגל הביאה בשורה כזאת לקהל הישראלי לאחר 22 שנים שהנבחרת לא היתה במשחק. בתקופה הנוכחית להישג כזה יש משמעות גדולה פי כמה.

"בשנה שעברה,נבחרת ה-eFootball שלנו שברה מחסום ענק והגיעה לאליפות העולם בסעודיה, והשנה ההישגים שלה הביאו עוד בשורה גדולה לקהל הישראלי. מנהל תחום הגיימינג בהתאחדות, צביקה קוסמן, עמל רבות לטובת ההשתלבות בגרסה החדשה וראוי למחמאות. אנו מודים גם לביסלי, נותנת החסות של הנבחרת בשנתיים האחרונות, על התמיכה והאמונה בנבחרת ובכדורגל הישראלי. איחולי הצלחה לשחקנים ולמאמן ביורו הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully