וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם יעקב חתם בהפועל תל אביב: "מתרגש להצטרף למועדון שתמיד אהבתי"

28.6.2024 / 8:59

הרכז בן ה-19 הפך לחיזוק החמישי הקיץ של האדומים, אחרי שהצטרף מווילרבאן הצרפתית: "אעשה הכל כדי להביא את הפועל לאיפה שהיא צריכה להיות". הינאס: "הוא אחד השחקנים הכי כישורניים שיש באירופה"

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל תל אביב המשיכה במסע הרכש שלה לקראת העונה הבאה, והיום (שישי) הודיעה על החתמה נוצצת בגזרת הישראלים עם צירופו של נועם יעקב. הרכז בן ה-19 הצטרף לאדומים מוילרבאן הצרפתית, שם שיחק החל מיולי 2021, כולל חצי עונת השאלה בהפועל ירושלים ב-2023, וכבר בסוף חודש מאי הביעה עניין בהחתמתו.

יעקב, המשחק בנבחרת ישראל, נולד בדנמרק ובגיל 13 עלה לישראל. הוא שיחק במחלקת הנוער של הפועל עמק חפר וזכה שם כשחקן המצטיין באליפות ובגביע. בגיל 16.5 בלבד חתם בוילרבאן, שם שיחק בקבוצת הבת.

השחקן, אוהד הקבוצה, העלה בעצמו ציוץ לרשת החברתית "X", שם רשם: "בחרתי בך הפועל", ולאחר מכן אמר בעצמו: "אני מאוד מתרגש להצטרף למועדון שתמיד אהבתי, אני יודע שהמועדון הזה מכוון הכי גבוה שאפשר ובגלל זה אני כאן. אני אעשה הכל יחד עם שאר חברי הקבוצה כדי להביא את הפועל לאיפה שהיא צריכה להיות".

המנהל המקצועי ג'ורג' הינאס אמר לאחר החתימה הרשמית של יעקב: "נועם הוא אחד השחקנים הכי כישרוניים שיש באירופה. יש לו תשוקה גדולה למשחק הכדורסל ואהבה גדולה למועדון שלנו, שבו הוא יקבל הזדמנות להמשיך ולשפר את היכולות שלו על ידי משחק ברמות הכי גבוהות שאליהן אנו מכוונים".

נועם יעקב מגיע להפועל תל אביב אחרי הצירוף המרשים של ג'ונתן מוטלי, החתמתם של ג'ו רגלנד, עוז בלייזר, גיא פלטין והארכת חוזהו של תומר גינת בשורות האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully