וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו פרננדס: "פוצ'טינו הסכים שאצא לפריז, אבל אז השתנה המאמן"

קשר צ'לסי הבהיר שאפסו הסיכויים שיהיה עם ארגנטינה במשחקים האולימפיים: "ניסיתי הכל, התעייפתי". אמיליאנו מרטינס מאוכזב מאסטון וילה: "החלום שלי לזכות בזהב"

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 0:1/ספורט1

נבחרת ארגנטינה מתמודדת בימים אלו בקופה אמריקה את מקומה ברבע הגמר היא כבר הבטיחה, אבל בנוסף למשימה להגן על תוארה כאלופת היבשת, בחודש הבא הנבחרת עד גיל 23 שלה, בהדרכת כוכב העבר חאבייר מסצ'ראנו, תנסה לזכות בזהב האולימפי בפריז - דבר שלא קרה מאז הזכיות הרצופות ב-2004 וב-2008, האחרונה שבהן בסגל מפלצת עם אנחל די מריה, ליאונל מסי וסרחיו אגוארו.

לפריז בחודש הבא קיווה מסצ'ראנו לצאת עם שלושה חריגי גיל שלאף נבחרת אין כוכבים בסדר גודל שכזה, אלא שלעת עתה התקבל אישור, כך על פי הדיווחים, רק באשר לשיתופם של הבלם הוותיק ניקולאס אוטמנדי וחלוץ מנצ'סטר סיטי חוליאן אלברס. מי שהתראיין הלילה והודה בצער כי לא יהיה חלק מהסגל הוא אנסו פרננדס, קשר צ'לסי שסיפר על "תאקל" ראשון עם מאמנו החדש אנצו מארקסה שהגיע מלסטר.

"עשיתי כל מה שביכולתי כדי לשחק באולימפיאדה", אמר הקשר שצ'לסי שילמה עבורו 120 מיליון יורו בשנה שעברה ומכאן לא רצתה לאבד אותו בתחילת העונה, "מאוריסיו פוצ'טינו אישר לי לשחק עם ארגנטינה במשחקים האולימפיים כשהיה במועדון, אבל מאז המאמן השתנה וכך גם עמדת המועדון. אני עייף מזה, ניסיתי לדבר ולעשות הכל, אבל זה לא אפשרי. אני מתנצל בפני מסצ'ראנו שאני יודע שרצה אותי שם. זה לא יקרה הפעם, מקווה מאוד שתהיה הזדמנות נוספת עבורי".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

אימון נבחרת ארגנטינה: ניקו גונסאלס, לאוטרו מרטינס, חוליאן אלברס, אנסו פרננדס. Gustavo Pagano, GettyImages
אלברס ופרננדס באימון ארגנטינה. החלוץ יהיה, הקשר לא/GettyImages, Gustavo Pagano

שחקן נוסף שנמצא בבעיה הוא השוער אמיליאנו מרטינס, שמאוד רוצה לייצג את ארגנטינה גם במשחקים האולימפיים בפריז, אך נתקל בסירוב מצד אונאי אמרי ואסטון וילה שהעונה תשתתף בליגת האלופות. "דיבו" מרטינס נשאל על כך גם כן ואמר: "הלוואי שהייתי יכול להשתתף באולימפיאדה, אבל זה לא תלוי בי. המועדון דחה את האפשרות הזו כל כך הרבה פעמים. אני תמיד שם ארגנטינה מעליי ומעל המועדונים שלי, אבל המועדון כרגע לא מאשר שאשתתף במשחקים האולימפיים. החלום שלי הוא לזכות במדליית הזהב", אמר ואולי השאיר לארגנטינאים תקווה קטנה שעוד יצליח לשנות את החלטת המועדון, אם כי מדובר בסיכויים קלושים על פי הדיווחים.

חריג הגיל השלישי עשוי להיות אלוף עולם אחר, השוער חרונימו רולי בן ה-32 ששייך לאייאקס, אבל עשוי לעזוב את המועדון בקרוב ומכאן שלא מן הנמנע שההולנדים יאשרו לו לקחת חלק במשחקים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully