וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי צפוי להיות כשיר לרבע הגמר, סקאלוני הושעה ממשחק אחד

הכוכב שסבל מכאבים מול צ'ילה ינוח במשחק ה"ביתי" מול פרו, אך יעשה הכל כדי לשחק בנוקאאוט. מאמן ארגנטינה נענש ולא יעמוד על הקווים

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 0:1/ספורט1

ליאו מסי היה אמור לסיים את שלב הבתים עם ארגנטינה בקופה אמריקה עם משחק לעיני הקהל הביתי שלו במיאמי, אך במקום זאת נפצע במשחק ביום שלישי בלילה מול צ'ילה ועבר טיפול על הקווים במהלך המחצית הראשונה. בסיום אישר כי חש אי נוחות בירך האחורית שלו, ולמרות שהשלים 90 דקות, הוא עתיד לנוח מול פרטו - גם בשל העובדה שאלופת העולם כבר הבטיחה את העפלתה לרבע הגמר.

עם זאת, בארגנטינה מדווחים היום שאלופת העולם אופטימית לגבי שיתופו של הכוכב הגדול בהמשך הטורניר. בסביבתו טענו שמסי כבר מרגיש טוב יותר והעריכו שיוכל לקחת חלק ברבע הגמר: "הוא יעשה הכל כדי להיות שם".

לאחר המשחק מול צ'ילה מסי הודה ואמר: "זה קצת מציק לי, אבל הצלחתי לסיים את המשחק. אני מקווה שזה לא משהו רציני. היה לי קשה לזוז בחופשיות. מחר נראה איך אני מרגיש".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

ליאונל מסי ארגנטינה. רויטרס
ינוח מול פרו? מסי/רויטרס

לא רק מסי: מסתבר שגם ליונל סקאלוני ייעדר מהמשחק. במקרה של המאמן, מדובר בהשעיה ממשחק אחד, על שעלה באיחור למחצית השנייה מול צ'ילה. כך או כך, בארגנטינה מתכננים להעניק דקות לשחקנים שטרם שיחקו עד כה ובראשם אלחנדרו גרנאצ'ו ממנצ'סטר יונייטד. חוליאן אלברס שפתח במשחקים הקודמים צפוי לקבל מנוחה, כמו גם אנחל די מריה. לאוטרו מרטינס, שכבש שניים מתוך שלושת שעריה של ארגנטינה עד כה למרות שנכנס כמחליף, עשוי לפתוח הפעם בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully