וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סאות'גייט צריך לספסל את קיין, סאקה ובלינגהאם"

שחקן העבר ופרשן "סקיי ספורטס גרמניה", דידי המאן, ביקר את ההתנהלות של כוכבי נבחרת אנגליה: "פודן, פאלמר, ווטקינס וגורדון צריכים לפתוח"

תקציר יורו 2024: אנגליה - סלובניה 0:0/ספורט1

נבחרת אנגליה לא הרשימה, בלשון המעטה, עד כה ביורו 2024. שחקניו של גארת' סאות'גייט סיימו בפסגת בית ג', לפני דנמרק, סלובניה וסרביה, אבל ביכולת לא מספיק טובה שספק אם תספיק לזכייה ראשונה אי פעם של אנגליה ביורו. אחרי ה-0:0 החלש עם סלובניה, רבים המשיכו לבקר את קבלת ההחלטות של מאמן שלושת האריות והסגל האנגלי, ולקראת משחק שמינית הגמר (א', 19:00, ספורט1) נגד סלובקיה, אחד מהם גם הציע לעשות זעזוע רציני בהרכב.

"בין פיל פודן לג'וד בלינגהאם אני חושב שרק אחד יכול לשחק בהרכב, ולדעתי זה צריך להיות פודן", אמר דידי המאן, שחקן ליברפול לשעבר ופרשן רשת "סקיי ספורטס" בהווה. "סאותג'ייט צריך להוציא את בלינגהאם, להעביר את פודן לאמצע ולהכניס את קול פאלמר ואנתוני גורדון לאגפים. גם המקום של בוקאיו סאקה לא מובטח".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

קול פאלמר, שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
צריך לקבל את חולצת ההרכב מסאות'גייט? פאלמר/GettyImages

עוד הוסיף הפרשן הגרמני וביקר את היכולת של הארי קיין, שלדעתו לא חייב לפתוח נגד סלובקיה: "אני לא מרגיש שהוא יהיה טוב יותר עבור אנגליה בקרוב. הוא רחוק מלהציג את היכולת הטובה שראינו ממנו בעבר. יש לו את אולי ווטקינס על הספסל שיכול לרווח את המשחק הרבה יותר בשביל הנבחרת".

מלבד ההמלצות של המאן, באנגליה מדווחים שגארת' סאות'גייט אכן צפוי בכל מקרה לערוך לפחות שינוי אחד בהרכב שפתח בתיקו ללא השערים עם סלובניה, כאשר קובי מאינו יפתח במקומו של קונור גלאגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully