וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסלו חתם בקטאר, מאטסן בווילה, דה ליכט ליונייטד?

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 22:39

ריאל מדריד קיבלה 1.5 מיליון יורו עבור החלוץ, ההולנדי נרכש תמורת כ-44 מיליון יורו, השדים האדומים בעקבות בלם באיירן מינכן

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

העברות

* ריאל מדריד אישרה רשמית: חוסלו סיים את דרכו במועדון חתם באל-ג'ראפה הקטארית לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הבלאנקוס יקבלו 1.5 מיליון יורו בלבד עבורו.

* אסטון וילה הודיעה על החתמתו של איאן מאטסן, שהצטיין אשתקד כמושאל בשורות בורוסיה דורטמונד ונרכש מצ'לסי תמורת כ-44 מיליון יורו.

* שחקן ההגנה של אברטון בן גודפרי נמכר לאטאלנטה תמורת 10 מיליון יורו.

* חכים זייש, ששיחק אשתקד כמושאל בגלאטסראיי, חתם בה באופן קבוע לאחר שסיים את דרכו בצ'לסי.

שמועות

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר יונייטד שוקלת לצרף את מתייס דה ליכט מבאיירן מינכן - אך השיחות בין הקבוצות טרם נפתחו.

* דיווח מעניין מארגנטינה: מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את פאולו דיבאלה. לארגנטינאי של רומא סעיף שחרור בגובה 10 מיליון ליש"ט.

* בגרמניה מדווחים שבבאיירן מינכן שוקלים לנסות לשאול את צ'אבי סימונס מפריז סן ז'רמן ועונה לאחר מכן ללכת על פלוריאן וירץ. אלא שהשחקן צפוי לסרב למעבר שכזה והוא לא מעוניין להיות מושאל שוב.

* למרות הביקוש אצל נאפולי, ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שרומלו לוקאקו עדיין בוחן את האפשרות להצטרף למילאן.

* רפאל וראן מבוקש מאוד בערב הסעודית וארצות הברית, אך ייתכן והבלם הצרפתי שעזב את מנצ'סטר יונייטד עשוי להצטרף דווקא לעולה החדשה בליגה האיטלקית - קומו.

* אחרי שהיה מבוקש בליון, פבריציו רומאנו מדווח על כך שבן גודפרי בדרך לאטאלנטה. הבלם-מגן האנגלי יצטרף מאברטון תמורת 10 מיליון יורו.

* ב"טוק ספורט" טוענים שפריז סן ז'רמן לא וויתרה על האפשרות להחתים את מרכוס רשפורד בקיץ הקרוב. מנצ'סטר יונייטד תקשה על העסקה לקרות, כשגם האנגלי עצמו מעדיף להישאר באולד טראפורד.

* ב"סקיי ספורטס" גרמניה מדווחים שבעקבות היורו המרשים שלו עד עכשיו, דן אנדוי נמצא על הכוונת של אינטר.

* דיווחים בספרד על כך שוולבס בדרך לרכוש את חלוצה של סלטה ויגו, יורגן סטרנד לארסן. הנורבגי בן ה-24 יצטרף לזאבים תמורת 30 מיליון יורו.

* בצרפת מסמנים את היעד הבא של ז'ורז' מיקוטאדזה, מלך שערי היורו. על פי דיווחים, החלוץ בן הגאורגי ה-22 יצטרף למונאקו אחרי שסיכם בשורותיה. הוא החזיר גם בהצעה מלאנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דן אנדוי נבחרת שוויץ. GettyImages
מעורר עניין באירופה. אנדוי/GettyImages

* לאחר שהיה קרוב לחתום בליברפול בקיץ הקודם, קפרן תוראם בדרך לסגור מעגל ולחתום בקבוצה בה שיחק אביו ליליאן - יובנטוס. קשרה של ניס צפי להצטרף תמורת כ-11 מיליון יורו לגברת הזקנה.

* ב"מירור" מדווחים שטוטנהאם צפויה לפנות לאסטון וילה פעם נוספת במטרה לרכוש את ג'ייקוב ראמזי. התרנגולים כבר הגישו הצעה של ג'ובאני לו סלסו בתוספת 20 מיליון ליש"ט שנדחתה.

* חואן מירנדה עזב את ריאל בטיס עם סיום חוזהו, אבל אחרי שאקס ברצלונה כבר היה בדרכו לפורטו, מסתבר שהמגן השמאלי יחתום בבולוניה וינסה לסייע לה בליגת האלופות.

* מואיז קן בן ה-24, שרק בעונה שעברה נרכש על ידי יובנטוס עבור 30 מיליון יורו, יימכר לפיורנטינה תמורת 13 מיליון יורו. הגברת הזקנה תוכל לקבל עבור החלוץ 5 מיליון יורו נוספים בהתאם לבונוסים.

* בספרד מדווחים שריאל מדריד שוקלת להשאיר בשורותיה את קפה שחזר אוטומטית לצ'לסי מההשאלה, אבל לשם כך צריכה להיפרד מאנדריי לונין - השוער האוקראיני שמצדו מסרב לעזוב. הוא עמד בשער אוקראינה במשחק פתיחת היורו, ספג שלישייה מרומניה ויצא מההרכב, אך הגיע אחרי עונה בה הועדף על פני קפה בשורות אלופת אירופה ואלופת ספרד הטרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully