וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שהכי הרשים אותו והגמר האידיאלי: מוסיאלה מדבר

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 20:45

כוכבה הצעיר של גרמניה דיבר לקראת שמינית הגמר: "לאמין ימאל מרשים אותי מאוד". על היכולת בשלב הבתים: "יש לנו הרבה דברים חיוביים"

תקציר ה-1:1 של שוויץ מול גרמניה במסגרת בית א' של יורו 2024/ספורט1

אחד השחקנים המצטיינים של שלב הבתים ביורו 2024 הוא ללא ספק ג'מאל מוסיאלה. ילד הפלא של באיירן מינכן היה אמור בכלל לשחק בנבחרת אנגליה אחרי ששיחק בנבחרות הצעירות שלה, אך הוא בחר לייצג את גרמניה.

בריאיון שערך היום לתקשורת הגרמנית הוא התייחס לסוגייה הזו וגם כמובן למשחק שמצפה לנבחרתו בשמינית הגמר נגד דנמרק. "קראתי קצת על זה, אבל אני לא ממש חושב על זה יותר מדי. אף פעם לא היו לי ספקות לגבי ההחלטה שלי לשחק בגרמניה", אמר מוסיאלה.

על האפשרות שגרמניה תפגוש את אנגליה בגמר: ""זה יהיה ממש מגניב. גמר אליפות אירופה מול אנגליה יהיה ללא ספק שיא בשבילי, רגע מיוחד בקריירה. אבל זה עוד רחוק, אנחנו צריכים לחשוב ממשחק למשחק."

לגבי היכולת של אנגליה בטורניר: "אני משוכנע שיש לאנגליה כל כך הרבה איכות בקבוצה שלהם שהדברים יסתדרו בשבילם".

ג'מאל מוסיאלה שחקן נבחרת גרמניה חוגג שער. רויטרס
יוביל את גרמניה עד לזכייה? מוסיאלה חוגג/רויטרס

על האפשרות שהנבחרת שלו תזכה ביורו: "זו לא תהיה דרך קלה. אבל אם רוצים לזכות בתואר, חייבים לנצח את הנבחרות הכי טובות. ואנחנו מקבלים את האתגר הזה. יש לנו את האמונה והביטחון העצמי לזכות ביורו. אם נשמור על ריכוז ממשחק למשחק, הכל אפשרי".

על השחקן שהרשים אותו במיוחד בטורניר: "אהבתי את לאמין ימאל מספרד. אני אוהב שחקנים שחזקים בסיטואציות של 1 על 1, אמיצים וגורמים למשחק להיות יפה".

על היכולת בשלב הבתים: "המשחק מול שוויץ בהחלט לא היה קל. אבל בסך הכל יש הרבה דברים חיוביים: סגנון המשחק שלנו, מספר ההזדמנויות שאנחנו יוצרים - זה טוב, אנחנו צריכים להמשיך ככה. החשוב הוא שיש לנו את הרצון לכבוש שערים ולהיכנס לרחבה.

על רוח הקבוצה: "היו תקופות חיוביות ושליליות בשנים האחרונות. עכשיו רוח הקבוצה בהחלט נהדרת. ואנחנו צריכים את זה כדי להגיע רחוק בטורניר הזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully