וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הנבחרת הכה אוהד בבר לפני המשחק: שערורייה חדשה בסרביה

השוער וניה מילינקוביץ'-סאביץ', שאיבד את מקומו לפרדראג ראיקוביץ' ולא שותף ביורו, יצא לשתות במינכן ביום החופשי ויצא מכליו

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

וניה מילינקוביץ'-סאביץ' איבד את מקומו בשער נבחרת סרביה עוד לפני פתיחת יורו 2024 וכנראה שהוא הושפע מכך לרעה יותר ממה שנראה היה. כידוע, היה זה אקס מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' שעמד בין הקורות ובסופו של דבר נבחר כמצטיין הנבחרת שסיימה את דרכה כבר בתום שלב הבתים ועל פי הדיווחים תבצע זעזוע על הקווים כאשר תפטר את דראגן סטויקוביץ', אבל בינתיים מתמודדת עם "סקנדל חדש" כפי שהאירוע מתואר בתקשורת המקומית.

לפי הדיווח ב"טלגרף" הסרבי, מילינקוביץ'-סאביץ' התעמת עם אוהד סרבי בבר במינכן לפני המשחק המכריע נגד דנמרק, בסיומו הנבחרת הודחה מהיורו מכיוון שנפרדה ב-0:0 מול יריבתה. ניצחון היה מעלה אותה לשמינית הגמר, אבל היא לא הבקיעה וסיימה אחרונה בבית.

וניה מילינקוביץ'-סאביץ', שוער נבחרת סרביה. GettyImages
הוציא עצבים על אוהד? וניה מילינקוביץ'-סאביץ'/GettyImages

לפי הדיווח, סטויקוביץ' העניק לשחקניו יום חופשי כדי שיוכלו לנקות את הראש, להשתחרר ולהגיע באווירה טובה למשחק המכריע שיכריע אם הם יעלו לשלב הבא. מילינקוביץ'-סאביץ' ניצל את היום החופשי כדי לשבת בבר במינכן, עד שלפתע התרחש אותו עימות.

"אוהד סרבי הבחין בו ובשלב מסוים צעק 'מה אתה עושה פה? אתה צריך להתכונן ובמקום זה אתה שותה!'", נכתב. בתגובה, מילינקוביץ'-סאביץ' נעמד על רגליו, החל לצעוד לעבר האוהד והכה אותו. האבטחה במקום התערבה והפרידה בין הצדדים.

בעלי המקום שוחח עם אנשי "טלגרף" וסיפר גרסה שונה, כנראה בניסיון לשמור על השוער שבילה אצלו בבר: "הוא הגיע אלינו, אבל אנשי האבטחה לא זיהו אותו וסירבו לאפשר לו להיכנס לבר כי הוא לבש מכנסיים קצרים. הוא התעצבן והחל עימות ביניהם, אז התערבתי ואמרתי לו לבוא איתי. הוא סירב, הכל קרה בחצר ואני לא שמעתי מה הם צעקו אחד לשני. אני שמח שבסוף הכל נפתר".

  • עוד באותו נושא:
  • סרביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully