וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעיקר הכבוד שלו נפגע": הפציעה המצחיקה של אנתוני גורדון

קשר נבחרת אנגליה נפל מהאופניים באימון השחרור של שלושת האריות והתייצב לאימון עם חתכים בסנטר. הבלם מארק גהי על גארת' סאות'גייט: "כולנו מאחוריו"

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

יורו לא פשוט עובר לעת עתה על נבחרת אנגליה, שניצחה משחק אחד בלבד וגם הוא היה 0:1 דחוק במחזור הפתיחה. לשמחתה, זה הספיק לה כדי לסיים בראש הבית עם דנמרק, סלובניה וסרביה ושובצה לצד הנוח יותר של שלבי הנוקאאוט.

עם זאת, לקראת תחילת שלב שמינית הגמר שבו תפגוש שלשת האריות את סלובניה ביום ראשון בערב, ההכנות ממש, אבל ממש לא נמשכות בצורה חלקה. אחרי שנודע כי פיל פודן עזב את גרמניה וחזר לאנגליה מסיבות משפחתיות, ובזמן שבממלכה מקווים שלכל המאוחר הוא ישוב בשבת לגרמניה ויצטרף לאימון המסכם, גם מי שעשוי להיות מחליפו במשחק הבא, אנתוני גורדון, הדאיג את המאמן והצוות באימון אתמול.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

אנתוני גורדון, שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
"בעיקר הכבוד נפגע". גורדון מציג את הסנטר הפגוע באימון/GettyImages

לפי הדיווחים באנגליה, גורדון נפצע בפניו וסובל מחתכים בסנטר בעקבות תאונת אופניים אתמול. הכוכב הצעיר של ניוקאסל נפל האופניים במהלך רכיבה באימון השחרור ביום רביעי וספג מכות יבשות בלבד ומכאן ש"הפגיעה היחידה היא בכבוד שלו", כפי שנכתב ב"הגרדיאן". באימון היום הוא נטל חלק כרגיל, אבל קשה היה שלא להבחין בסנטר שלו שנפגע.

הבלם מארק גהי שהתייצב היום למסיבת עיתונאים אמר על גורדון: "הוא נפל מהאופניים, אני לא הייתי שם ורק שמעתי על כך. הוא בסדר, הוא מרגיש טוב".

בלם הנבחרת וקריסטל פאלאס גם נשאל על הביקורות הקשות נגד סאות'גייט ויכולת שלושת האריות ביורו והוסיף: "גארת' מאמן נהדר והתוצאות וההישגים שלו מדברים בעד עצמם. כולנו מאחורי גארת', כולנו מעריכים אותו ובמיוחד אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully