וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטנציאל גדול לעתיד": קבוצות פאר מהפרמיירליג בעקבות גלוך

דיווח באנגליה: מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לליברפול וארסנל במירוץ אחרי הקשר הישראלי, כשהשדים האדומים "רואים בו כמחליף אפשרי לברונו פרננדש"

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

העונה האחרונה האירה פנים לאוסקר גלוך. הקשר הישראלי של רד בול זלצבורג כיכב במדי הקבוצה האוסטרית, שאמנם איבדה את תואר האליפות, אבל גלוך הבריק עם 9 שערים ו-18 בישולים בכל המסגרות. הישראלי מחזיק בחוזה עד 2027 בזלצבורג, אך בעקבות הביקוש הרב מקבוצות גדולות באירופה, ייתכן ויעזוב כבר בקיץ הקרוב, כשדיווח מעניין מאנגליה קישר את גלוך למועדוני פאר מהפרמיירליג.

הכתב האנגלי דילן מקבנט המשיך את הדיווחים שהיו במהלך החודשים האחרונים, והעלה אפשרות שמנצ'סטר יונייטד, ליברפול וארסנל ינסו לפנות לזלצבורג במטרה לרכוש את הישראלי. כזכור, גלוך כבר זכה להתעניינות מצד 3 הקבוצות ששלחו סקאוטים לעקוב אחריו בעונה החולפת.

לפי הדיווח של מקבנט, הצעה אם ותוגש, תגיע רק לאחר היורו, כשמנצ'סטר יונייטד רואה בו "כמחליף העתידי של ברונו פרננדש". בליברפול עשויים לבנות על הקשרים עם המאמן החדש של גלוך, פפ ליינדרס, שהיה עוזרו של יורגן קלופ אצל האדומים. בשיטה החדשה תחת ארנה סלוט, הדוגל במערך של 4-2-3-1, רואים בליברפול אפשרות להציב את גלוך מאחורי חלוץ החוד. גם בארסנל רואים בישראלי "פוטנציאל גדול לעתיד", אך עדיין לא ממהרים להגיש הצעה לזלצבורג.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
יגיע לפרמיירליג בקיץ הקרוב? אוסקר גלוך/GettyImages, Franz Kirchmayr

לגלוך יש סעיף שחרור בגובה 25 מיליון יורו, כאשר בעבר, מזלצבורג יצאו שחקנים גדולים שהגיעו בהמשך לפרמיירליג דוגמת ארלינג הולאנד, דומיניק סובוסלאי ואולי גם בנימין ששקו, שעשוי להצטרף לארסנל בחלון ההעברות הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully