וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5 לאורוגוואי בדרך לרבע הגמר, ארה"ב בסכנת הדחה

פליסטרי, נונייס, אראוחו, ואלוורדה ובנטנקור חגגו ב-0:5 של הסלסטה על בוליביה, בעוד מארחת הקופה אמריקה נכנעה 2:1 לפנמה של מוסקרה, גררו וגונדולה במשחק היסטורי

תקציר קופה אמריקה: ארצות הברית - פנמה 2:1/ספורט1

אורוגוואי העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לרבע גמר הקופה אמריקה מבית ג', אחרי ששמרה על מאזן מושלם עם 0:5 אדיר על בוליביה. לעומתה, נבחרת ארצות הברית, מארחת הטורניר שבמחזור הפתיחה גברה על בוליביה, נכנעה 2:1 לפנמה וכדי להיות תלויה בעצמה, תצטרך לנצח את אורוגוואי במחזור הסיום.

אורוגוואי - בוליביה 0:5

הסלסטה כבשה יותר מכל נבחרת אחרת במחזור הראשון, בניצחון 1:3 על פנמה, וכך גם עשתה הלילה במסגרת המחזור השני עם חמישייה לרשת של בוליביה, כל הדרך להבטחת המקום בשלב הבא אחרי שכבר עשו זאת ארגנטינה ו-ונצואלה בבתים א' וב' בהתאמה.

רונאלד אראוחו השלים 90 דקות במרכז ההגנה למרות שנפצע וירד אחרי מחצית אחת במשחק הקודם וניקולאס דה לה קרוס שבמשחק הקודם עלה מהספסל ובישל זכה הפעם למקום ב-11, אבל הסיפור היה התקפת הסלסטה שהביסה ללא רחם: פקונדו פליסטרי הבקיע כבר אחרי שמונה דקות מבישול של אראוחו, דרווין נונייס הכפיל בחלוף 13 דקות ובדקות הסיום שוב פתחה אורוגוואי בבליץ שהוביל ל-0:5 מהדהד בניו ג'רזי הודות לשערים של מקסימיליאנו אראוחו (77), פדה ואלוורדה (81) ורודריגו בנטנקור (89). בוליביה ללא ניצחון בקופה אמריקה מאז 2015 ועומדת על רצף של 12 הפסדים.

דרווין נונייס, שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
אורוגוואי ברבע הגמר, ובסטייל. דרווין נונייס/רויטרס

פנמה - ארצות הברית 1:2

שתי הנבחרות שרגילות להתמודד זו מול זו בגביע הזהב של Concacaf נפגשו לראשונה בהיסטוריה בקופה אמריקה וזה הסתיים בניצחון מפתיע של פנמה על מארחת הטורניר, שנמצאת כעת בסכנת הדחה וכדי להיות תלויה בעצמה ולהעפיל שלב, תצטרך לנצח את אורוגוואי במחזור הבא בזמן שפנמה תתמודד עם בוליביה החלשה. ארצות הברית מעולם לא פתחה את הטורניר הזה עם שני ניצחונות רצופים, ואחרי שגברה 0:2 על בוליביה במחזור הפתיחה, נעצרה מול הנבחרת שבהרכב שלה עלו מיודענו מליגת העל אורלנדו מוסקרה ואדוארדו גררו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת ארצות הברית. GettyImages
מארחת הקופה בסכנת הדחה לפני מחזור הסיום/GettyImages

ארצות הברית עלתה ליתרון מהיר משער של ווסטון מקני כבר בדקה החמישית, אך בהתערבות שופטי המסך השער נפסל בגלל נבדל. חוסר המזל של האמריקאים נמשך בדקה ה-18, כאשר טימותי וואה הורחק בכרטיס אדום ישיר בעקבות דחיפה. למרות החסרון המספרי, פלוריאן בלוגאן מצא את הרשת בדקה ה-22 והעלה את ארה"ב ליתרון שהיה מעלה אותה לרבע הגמר. בחלוף ארבע דקות סזאר בלקמן הבקיע בכדור חופשי ומי שהשלים את המהפך הדרמטי בדקה ה-83 היה חוסה פחארדו נלסון, שעלה מהספסל במקום גררו. מהספסל של פנמה, אגב, עלה גם אקס מכבי בני ריינה פרדי גונדולה. בדקה ה-88 גם פנמה נותרה ב-10 שחקנים עקב הרחקת אדלברטו קרסקווילה, אך שמרה על היתרון ועל שלוש הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully