וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטאלב יצא מכלל סכנה, אך "סביר מאוד שיצטרך לפרוש"

קשר ליל ונבחרת אלג'יריה התמוטט במהלך אימון, אך חייו ניצלו בזכות שימוש בדפיברילטור. בבית החולים עבר בהצלחה ניתוח והושתל לו קוצב לב, אולם ספק אם אחרי אירוע כזה יקבל את אישור הרופאים לחזור לשחק

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

יותר משבוע אחרי שנודע כי נביל בנטאלב, שחקן ליל ונבחרת אלג'יריה, עבר אירוע לבבי בגיל 29, היום (חמישי) ב-"RMC" נחשף מידע נוסף אודות מצבו של הקשר, שיצא מכלל סכנה ובקרוב צפוי להשתחרר ממחלקת טיפול נמרץ וישוחרר לביתו, אולם יש סכנה בכל הנוגע להמשך הקריירה שלו.

האירוע הללבי שעבר בנטאלב קרה ב-18 ביוני, במהלך אימון בו השתתף והתמוטט. חייו של בנטאלב כנראה ניצלו בזכות שימוש בדפיברילטור, במקביל לעיסויי לב שעבר. הוא איבד הכרה ומצבו התייצב בבית החולים בליל. הוא עבר ניתוח מוצלח והושתל לו קוצב לב שייצב את פעילות הלב, כך שהוא צפוי להשתחרר לביתו בקרוב.

שחקן ליל, נביל בנטאלב. GettyImages
יצא מכלל סכנה, אך ספק אם יוכל לחזור לשחק כדורגל/GettyImages

למרות כל האמור לעיל, נכתב ב"RMC" כי התרחיש שבו ייאלץ להודיע על פרישה "סביר מאוד" לאור האירוע המסובך שעבר והספק שיקבל אור ירוק מהרופאים לחזור לפעילות ספורטיבית מקצוענית. לבנטאלב, יליד ליל שששיחק בשורותיה בגיל ילדים ושב למועדון מעיר הולדתו מהדלת הראשית בשנה שעברה אחרי עונה באנז'ה, חוזה עד 2026 בקבוצה. לפני כן שיחק לאורך הקריירה בטוטנהאם, שאלקה וניוקאסל ורשם 43 הופעות בנבחרת אלג'יריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully