וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן בדיוק אתם הולכים? לא מאוחר לרכוש חבילות ליורו

שלב הבתים הסתיים, וכעת מגיע המאני-טיים, תרתי משמע - הזמן שלכם לראות איך עושים זאת נכון וממה חשוב להימנע כדי לקבל חוויה בלתי נשכחת בשלבי הנוק-אאוט

אוהדים ביורו בגרמניה/יחצ

אם להסתמך על דבריהם של מי שכבר חזרו מגרמניה, אין ספק שלישראלים צפויה חוויית ספורט אדירה. בחברת 'איסתא ספורט' שמטיסה אלפי ישראלים ליורו, מדווחים על אווירה מחשמלת ברחובות, תחושה בטוחה ותצוגת ספורט נפלאה באצטדיוני הענק המארחים את המשחקים.

"אי אפשר לפספס שהיורו נחת בגרמניה, שנותנת מקום של כבוד לכדורגל עם חוויה ספורטיבית בלתי נשכחת לעשרות אלפי האוהדים", אומר גל שורר, מנהל מחלקת הסיטונאות באיסתא ספורט, "עבור הישראלים, גרמניה מהווה יעד ידידותי גם בתקופה המורכבת שבה אנחנו נמצאים. היורו מהווה הזדמנות מצוינת לכל מי שזקוק לקצת אסקפיזם ומנוחה מהמציאות הישראלית הלא פשוטה".

עם תום שלב הבתים, נערכת איסתא ספורט להטסתם של אלפי אוהדים לשלבי הגמר. אם אתם נמנים בין בני ובנות המזל שיגיעו לטורניר בקרוב, הנה המדריך המלא עם כל מה שאתם חייבים, פשוט חייבים, לדעת.

אוהדים ביורו בגרמניה. יחצ,
אוהדים ביורו בגרמניה/יחצ
  • איך טסים? השנה, יותר מתמיד, יש חשיבות אדירה לסגירת הטיסות עם חברות סדירות, גם אם המחירים יקרים יותר. שווה לכם להשקיע עוד כמה מאוד אירו בעלות הטיסה, במקום להישאר בארץ עם כרטיס למשחק שאין לכם איך להגיע אליו. אם רכשתם כרטיס לרבע הגמר, חצי הגמר או הגמר ותכננתם לחסוך עם טיסת לואו קוסט, השנה יותר מתמיד נמליץ לכם- DON'T.
  • נכנסים לאצטדיון? חשוב שתדעו! הכניסה למשחקי היורו תתאפשר רק בהצגת הכרטיסים באפליקציה הרשמית של UEFA. חשוב שתקפידו להוריד את האפליקציה מראש, ותוודאו שהכרטיסים שרכשתם מעודכנים בה, לפני ההגעה לאצטדיון. לא תתקבל הצגת כרטיסים בכניסה בשום דרך אחרת שאינה האפליקציה הרשמית. לינק להורדה בגוגל פליי.
  • מתחמי ה-FAN-ZONE - חוויה שפשוט אסור לדלג עליה! אל תפספסו את ההזדמנות לחוות כדורגל מעולה בתוך קהל אוהדים משולהב, ובתנאים הכי מהנים שיש (ועוד לא אמרנו מילה על האלכוהול או האוכל!), ובלי שנכנסתם לאצטדיון בכלל. בחרו לכם משחק או שניים שתוכלו לראות ב-FAN-ZONE, ותגלו חוויה מרגשת במיוחד. כל הפרטים על מתחמי ה-FAN-ZONE, נמצאים כאן.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
אוהדים ביורו בגרמניה. יחצ,
אנטישמיות? לא בבית ספרנו/יחצ
  • תחבורה בגרמניה: בימים כתיקונם, קל ומהיר לנוע ממקום למקום בגרמניה, אבל היורו הביא איתו תחבורה יעילה אף יותר. תגבור משמעותי בקווים, מהירות ההגעה מעיר לעיר וההנחה על רכישת כרטיסים למי שמציג כרטיס למשחק שנמצא על תוואי הנסיעה - מייצרים חוויה מהנה במיוחד שתאפשר לכם לראות יותר משחקים בפחות זמן.
  • מה תשתו? המדינה המזוהה ביותר בעולם עם בירה, היא כנראה גרמניה שמחזיקה במאות מותגי בירה שונים, רבים מהם מוכרים בכל בית גם כאן, בישראל. אבל אם חשקה נפשכם באתגר מסוים לבלוטות הטעם, נמליץ לכם שלא להסתפק רק בבירות המוכרות, הנמכרות בכל פינה, אלא לנסות את בירות הקראפט - בירות שמיוצרות במבשלות קטנות יחסית בגרמניה, וטעמיהן שונים ומיוחדים לרוב.
  • מה תאכלו? בגרמניה התנהגו כגרמנים, ולכן נמליץ לכם שלא לוותר על הנקניקיות הבוואריות המסורתיות, לצד מאכלים מסורתיים נוספים. בקלן, למשל, נסו את ה- HALVER HAHN, מעין לחם מקומי עם טופינג שווים וגאודה מיושנת. בשטוטגארט, נסו את כופתאות הבשר והתרד, המיוצרות מבצק פסטה ומוגשות כמעט בכל מסעדה.
  • אנטישמיות? גרמניה נחשבת לאחת מידידותיה של ישראל בעולם (כן, גם בעיצומה של המלחמה), ועד לשלב זה של הטורניר היא מציגה אווירה בטוחה מושלמת. המשטרה המקומית עומדת היכון, והשקט נשמר על כנו ומשאיר את הבמה כולה לתצוגות כדורגל בלתי נשכחות.
  • ישראלים ביורו - כפי שפתחנו ואמרנו, ישראלים רבים כבר נמצאים כעת בגרמניה, וסביר להניח שתפגשו אותם בדרך לאצטדיון או ממנו. השנה, יותר מתמיד, נהנים הישראלים להיפגש זה עם זה בחו"ל ואף העבירו ערב מיוחד במינו שנערך במתחם אוהדים ישראלי מיוחד, עם הקרנת משחקן של פורטוגל- טורקיה על גג מושלם בברלין, מול שולחנות עמוסי בירות ופיצוחים. ממש דרישת שלום קטנה מהבית.
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully