וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סורקין ישחק במדי גולדן סטייט בליגת הקיץ

27.6.2024 / 14:43

ירוויח מקום ב-NBA? אחרי שהתאמן תחת סטיב קר, מצטיין העונה החולפת בליגת העל יקבל הזדמנות להשיג חוזה מובטח שיאפשר לו לעזוב את מכבי תל אביב ללא התנגדות. המעסה האגדי של המועדון אורי בהרב הלך לעולמו בגיל 93

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות בחדר ההלבשה/צילום: סאשה ורגס

רומן סורקין ישחק במדי גולדן סטייט ווריירס בליגת הקיץ של ה-NBA. אחרי שהשחקן ערך אימון תחת מאמן הקבוצה סטיב קר, הוחלט להכניסו לסגל לליגה שתשוחק בחודש הבא. במכבי תל אביב, שם מנסים להחתים את שחקן הפנים על חוזה חדש ומשודרג בתקווה להשאירו, קיבלו את ההודעה על כך ועל פי תנאי החוזה המקורי שלו, לא יכולים לעמוד בדרכו. סורקין יוכל לעזוב את האלופה הישראלית ללא התנגדות, אם ישיג חוזה מובטח או חוזה דו-צדדי (כזה שבמסגרתו שחקן משויך גם לקבוצת הבת) בליגה הטובה בעולם.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

סורקין, 27, סיים את עונתו השלישית במכבי תל אביב כשחקן המצטיין בליגת העל, גם בעונה הסדירה וגם בסדרת הגמר. הוא חתום לשנה נוספת עם הצהובים. "מאמינים ברומן, הוא צריך להיות שחקן מכבי תל אביב עד סוף הקריירה", המליץ לו המאמן עודד קטש אחרי הבטחת האליפות.

ב-24 משחקים בעונה הסדירה, עמדו ממוצעים של סורקין על 16.2 נקודות, 67% מהשדה ו-5.9 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף הוא קלע 14.9 נקודות והוריד 6.8 כדורים חוזרים בממוצע.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. ברני ארדוב
ינסה את מזלו ב-NBA. סורקין/ברני ארדוב

בנושא אחר, היום הלך לעולמו אורי בהרב, הפיזיותרפיסט האגדי של מכבי תל אביב במשך 27 שנים. בהרב נפטר בשיבה טובה בגיל 93. בהרב ז"ל היה חבר בצוות של הקבוצה ששינתה את פני הכדורסל הישראלי, החל מההעפלה לגמר המחזיקות ב-1967, דרך גביע אירופה הראשון ב-1977, הזכיה השניה ב-1981, הגמרים היבשתיים ורצף 23 האליפויות עד שעזב ב-1992.

בהרב נהג לתעד את ההתרחשויות שעברו עליו ועל מכבי, מה שהוביל את מנהל הקבוצה שמלוק מחרובסקי ז"ל לומר עליו בצחוק "אולי בהרב מרגל". לאחר פרישתו הפך לאוצר מוזיאון המועדון מתחת להיכל מנורה וב-2021 הוציא ספר קצר על החיים בצהוב.

אורי בהרב ז"ל נכלל במחזור השני של המתקבלים להיכל המכבים, היכל התהילה של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב. הטקס החגיגי נערך לפני משחק מול שרלרואה ב-17 בנובמבר 2011, אז נכלל ברשימה היוקרתית יחד עם החבורה שעבדה מאחורי הקלעים בדרך לזכיות הראשונות בגביע אירופה - מנהל הקבוצה האגדי שמואל (שמלוק) מחרובסקי ז"ל, הרופא ד"ר טדי פינקלשטיין ז"ל (באמצעות בנו) ומנהל המשק אמנון נתנאל.

באוקטובר 2021 נערך טקס בהיכל לרגל יום הולדתו ה-90 ולפני כשנה נקבע בשמו כוכב עם טביעת ידו בשדרת הכוכבים במגרש מכבי הישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully