וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמן חתם בהפועל תל אביב, שהתירה את חוזהו של מאיר

27.6.2024 / 14:30

המגן הימני הצטרף לעונה אחת עם אופציה: "הכי חשוב להחזיר את הקבוצה לליגת העל". השחקן ששוחרר פוצה ב-85 אלף שקל. המנכ"ל פרסם מכתב לאוהדים לקראת פתיחת מכירת המנויים

שייע פייגנבוים ורחביה רוזנבוים במפגש שחקני עבר של הפועל תל אביב/יעקב נוי

רועי הרמן חתם היום (חמישי) בהפועל תל אביב לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת, באמצעות סוכנו אדם קידן. המגן הימני לא שיחק קרוב לשנה לאחר שעזב בתחילת העונה שעברה את בוטב פלובדיב הבולגרית. לפני כן, הוא שיחק בישראל בהפועל רעננה ובבית"ר ירושלים. "הדבר היחיד שחשוב הוא להחזיר את הקבוצה לליגת העל", אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב אחרי החתימה.

כתוצאה מצירופו של הרמן, האדומים ניצלו סעיף בחוזהו של רז מאיר והתירו אותו תמורת פיצוי של 85 אלף שקל. מאיר סומן כמועמד לחזק את הפועל חדרה.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקן הפועל תל אביב רועי הרמן עם סוכנו אדם קידן. ., אתר רשמי
הרמן עם סוכנו במעמד החתימה/אתר רשמי, .

מלבד המאמן החדש מסאי דגו, הפועל תל אביב החתימה הקיץ גם את רובי לבקוביץ' ואוהד חזוט. במועדון ממתינים להשלמת העסקה שתעביר את הבעלים מהאחים מינצברג לאדמונד ספרא.

במקביל, מנכ"ל המועדון עמית פסט פרסם היום מכתב "לקראת פתיחת עונת המנויים". "חלק חשוב מהשגת המטרות שלנו הוא כמובן מכירת המועדון", כתב פסט, "אני מעורב בכל התהליך ומקפיד להתעדכן כל הזמן. אנחנו עושים כל מה שביכולתנו כדי להניע את העסקה הזו ולוודא שהכל יתבצע כמו שצריך, כדי להבטיח מעבר חלק לבעלים הבא.

העונה שעברה הייתה כישלון - ואנחנו לוקחים על עצמנו את האחריות לתקן את זה. זה מתחיל בהתחייבות כנה ואמיתית לעלות ליגה בעונה הבאה. אנחנו עושים כל מה שצריך כדי שזה יקרה. לכן כצעד ראשון, מינינו את מסאי דגו, מאמן בכיר בכדורגל הישראלי, שמחויב להחזיר את הפועל תל אביב לצמרת. השאיפות של מסאי ושלנו תואמות - חזרה מהירה לליגה הראשונה ובנייה של בסיס להצלחה עתידית.

"ההנהלה מתחייבת להעמיד את התקציב הגבוה ביותר בליגה השנייה בעונה הבאה ולהחתים שחקנים ברמה גבוהה שיתגאו ללבוש את החולצה האדומה - ויילחמו בכל משחק. אנחנו גם ממשיכים להשקיע בכל התחומים של הפועל שחשובים לעתיד שלנו, כולל האקדמיה, קבוצת הנשים וקבוצת השווים.

"היום אנחנו פותחים את מכירת המנויים לעונה הבאה ובשמי, בשם מסאי, הצוות והשחקנים - אנחנו מקווים לראות אתכם בבלומפילד ולקבל את התמיכה המדהימה שלכם. אני מבטיח שנילחם בכל משחק כדי להביא לכם גאווה ואושר - ולחזור במהירות לליגת העל. נקווה שנוכל למצוא יחד רגעי שמחה בימים לא פשוטים למדינת ישראל- ולמקד את כל האנרגיה שלנו בלצאת מהעונה הזו חזקים יותר מתמיד. המשימה העונה לא קלה, והתמיכה שלכם קריטית להצלחה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully