וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן שירד ליגה עם הפועל ת"א מבוקש בחדרה, ברסקי חתם

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 12:53

הקשר שחזר בינואר יישאר לעונה נוספת: "בטוח שתהיה יותר טובה מהקודמת". רז מאיר סומן ובצד המגעים עם דוניו, בקבוצה מכינים חלופות לעמדת החלוץ

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל חדרה תפתח מחר (שלישי) את אימוני קדם העונה, כאשר בשבוע הראשון ישתתפו בעיקר שחקנים ישראלים שכבר חתומים בקבוצה וגם שחקנים צעירים נבחנים ושחקנים מליגות נמוכות, שיגיעו להתרשמות בפני הצוות המקצועי.

אחד הישראלים שחתמו לעונה נוספת הוא רוסלן ברסקי, שהקבוצה הודיעה על הישארותו היום. הקשר בן ה-32 חזר לקדנציה שנייה בינואר האחרון, והיה חלק משמעותי במסע ההישרדות בליגת העל. הקדנציה הראשונה הייתה בעונה שעברה, כשגם אז הצטרף ברסקי בחלון ההעברות של החורף. "אני שמח להישאר בהפועל חדרה. הכרתי פה משפחה מדהימה ואנשים שעושים הכל למען המועדון", אמר. "אני בטוח שהשנה תהיה עונה מעניינת וטובה יותר מהקודמת. מקווה שהאוהדים יתנו בנו אמון ויגיעו בכמויות מכובדות לתמוך ולעודד, ושנהנה יחד מעונה מוצלחת".

שחקן נוסף שסומן בצוות המקצועי הוא המגן הימני רז מאיר, שסיים את העונה שעברה במדי הפועל תל אביב שירדה לליגה הלאומית.

גודסוויי דוניו שחקן הפועל חדרה פצוע. ברני ארדוב
השכר הגבוה מקשה על המו"מ. דוניו/ברני ארדוב

בעוד קצת יותר משבוע יחלו האימונים הרשמיים ואז יצטרפו גם הזרים שכבר חתומים לעונה הקרובה: הבלם ממאדו אמבוג', הקשר עבדולאי סיסה והחלוצים ג'יימס אדניי ואיברהים סנגארה. במועדון ממשיכים במגעים עם גודסוויי דוניו בניסיון להשאירו לעונה נוספת, אולם גובה שכרו באפולון לימסול, לה הוא שייך, מהווה כרגע מכשול בהחתמתו. במקביל מחפש המאמן חיים סילבס חלוץ זר אחר למקרה שהמגעים עם דוניו לא יניבו סיכום.

בניגוד לקבוצות רבות בליגה, חדרה כבר צירפה כמה שחקנים חדשים והמטרה היא לצאת עם סגל כמה שיותר מגובש למחנה האימון בפולין, שיתחיל ב-15 ביולי.

בהמשך ימתינו בחדרה, כמעט כרגיל, לשחקנים שישוחררו או יושאלו ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, אך זה כבר כנראה יקרה בשלב מאוחר יותר של ההכנות, בסמוך לפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully