וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרישה מתקרבת: מארי מקווה להופעה אחרונה בווימבלדון

הבריטי בספק גדול לטורניר היחידים, אך ינסה לשחק בזוגות וגם בפריז: "אם אצליח, זה כנראה יהיה הסוף. אני פא**נג 24/7 בשיקום"

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

אנדי מארי כבר אותת בחודשים האחרונים על כך שהסוף מתקרב, אבל עושה רושם שיומו האחרון כטניסאי פעיל ממש מעבר לפינה. בריאיון ל"טיימס" עדכן הבריטי שהוא עושה כל מאמץ על מנת להופיע בווימבלדון בפעם האחרונה, וכי אחרי הטורניר האולימפי הוא צפוי לפרוש.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

מארי בן ה-37 פרש בשבוע שעבר מטורניר קווינס בסיבוב השני, לפני שעבר בשבת האחרונה ניתוח להסרת ציסטה מהגב. "אני לא רוצה שמה שקרה שם יהיה הפעם האחרונה שלי על מגרש טניס", אמר בריאיון שפורסם היום (חמישי). "אולי מעורב בזה אגו, אבל אני מרגיש שמגיעה לי הזדמנות לעשות הכל עד הרגע האחרון".

הגרלת טורניר היחידים בווימבלדון תתקיים ביום שישי ומארי יודע ש"כנראה לא אהיה מסוגל לשחק", אך הצוות שלו מסר ביום שני האחרון ש"החלטה סופית תתקבל הכי מאוחר שאפשר כדי לתת לו סיכוי להתחרות". אם לא יהיה כשיר ליחידים, הוא ינסה לשחק בטורניר הזוגות לצד אחיו ג'יימי. "בגלל מה שהשקעתי בספורט במשך הרבה שנים, הייתי רוצה לעזוב אחרי משחק ראוי שלפחות הייתי תחרותי בו. אני פא**נג עובד על השיקום 24/7", הוסיף בריאיון.

אנדי מארי טניסאי בריטי באימון. רויטרס
נלחם עד הרגע האחרון. אנדי מארי/רויטרס

"אני יכול לומר בוודאות שאם לא הייתי מסוגל לשחק בווימבלדון ולא הייתי מתאושש בזמן למשחקים האולימפיים, לא הייתי שוקל להשתתף בטורניר אחר כלשהו. אבל אם אצליח לשחק בוויבמלדון ובאולימפיאדה, זה כנראה יהיה הסוף", סיכם.

כבר שנים רבות שהבריטי נלחם בפציעות, בין היתר במותן ובירך, והתעקש לא לפרוש. מארי רשם קריירה מפוארת שכללה שלוש זכיות בתארי גרנד סלאם - פעמיים בווימבלדון ופעם נוספת באליפות ארצות הברית הפתוחה. בנוסף הוא הגיע לגמר בכל ארבעת הטורנירים החשובים ביותר בסבב, וצעד בראש הדירוג העולמי ב-2016, שנה בה הופיע בגמר של כל תחרויות הגרנד סלאם מלבד ארצות הברית. באותה שנה גם זכה במדליית הזהב האולימפית השנייה שלו בקריירה, אחרי שהשיג את הראשונה במשחקי לונדון 2012. אם יהיה כשיר, הוא אמור לשחק בטורניר הזוגות בפריז 2024 לצד דן אוואנס, החל מעוד חודש בדיוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully