וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הראשון של לאזטיץ'? בורבקוביץ' מועמד למכבי ת"א

27.6.2024 / 10:47

בלם ויטוריה גימראייש נמצא בפנקס של הצהובים. הופיע בנבחרות הצעירות של קרואטיה. חברת פלאפון תהיה הספונסרית הראשית של המועדון

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

הבלם טוני בורבקוביץ' מועמד למכבי תל אביב. האלופה הישראלית מחפשת שחקן זר שיחזק את החולייה האחורית ויאייש את המשבצת שהתפנתה עם עזיבתו של דריק לוקאסן, ואחד השמות שנמצאים על הפרק הוא זה של הקרואטי בן ה-27. על פי הדיווח, מכבי תל אביב הציעה עבורו 1.5 מיליון יורו בנוסף לבונוסים עתידיים בגובה חצי מיליון יורו, אולם ויטוריה דורשת יותר.

בורבקוביץ', המתנשא לגובה של 193 סנטימטרים, שיחק בעונה האחרונה במדי ויטוריה גימראייש הפורטוגלית וחתום על חוזה עמה עד סוף עונת 2025/26. לפני שנתיים הושאל לעונה אחת בהיידוק ספליט ממולדתו, עם אופציית רכישה של מיליון יורו שלא מומשה.

לפני כן עבר בריו אבה מאותה מדינה, ולשם הגיע מרודש הקרואטית, לה סייע בהעפלה לליגה הראשונה בעונת 2016/17, אחרי שהתפתח במחלקות הנוער של מרסוניה ודינמו זאגרב. בורבקוביץ' שיחק פעמים אחדות בקריירה גם כמגן ימני, וערך הופעות בכל הנבחרות הצעירות של קרואטיה.

לאחרונה דווח בפורטוגל כי היכולת הטובה שלו בעונה האחרונה העמידה אותו על הכוונת של פורטו וקבוצות מאיטליה. עוד בלם שמכבי תל אביב גיששה לגביו הוא סתיו למקין משחטאר דונייצק.

בקרוב צהוב? צפו בביצועיו של טוני בורבקוביץ'

טוני בורבקוביץ', שחקן ויטוריה גימראיש. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
טוני בורבקוביץ' במדי ויטוריה גימראייש/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

בתוך כך, חברת פלאפון תהיה נותנת החסות הראשית של מכבי תל אביב בשלוש השנים הקרובות. לוגו החברה פלאפון G5 יתנוסס בחזית החולצות של אלופת המדינה ושל קבוצת הנוער. החסות עשויה להשתנות בהתאם לזכייה באליפות או בגביע המדינה כמו גם במקרה של העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. עלות החסות נאמדת בסכום של כ-10 מילון שקלים.

בעולם ישנה מגמה בשנים האחרונות של חברות תקשורת מובילות המלוות קבוצות כדורגל מצליחות: באיירן מינכן, אינטר ועוד. מדובר במגמה המשלבת ערכים של מצוינות, הישגיות וחדשנות המזוהים עם ענף הספורט ועולם התקשורת המהווה חלק מהאסטרטגיה של מכבי תל אביב.

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הישראלי. שיתוף הפעולה בין פלאפון, חברת הסלולר המובילה והמהירה בישראל למכבי תל אביב, הקבוצה המובילה והמעוטרת בישראל מחבר בין שני גופים מובילים, כל אחד בתחומו, ואני משוכנע כי נכבוש יחד פסגות חדשות. האוהדים והמבקרים באצטדיון בלומפילד ייהנו מהשדרוגים והתיעדוף בחוויית 5G MAX. מעבר למצוינות הספורטיבית של מכבי אנו שותפים יחד לערכי המובילות והמצוינות החינוכית והערכית. פלאפון שמה בראש מעייניה את התרומה לקהילה ולחברה בישראל ומאז ה-7 באוקטובר אנו תורמים ומסייעים ללא לאות לכוחות הביטחון, המפונים ומשפחות החטופים. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה בינינו הוא אבן דרך בקידום תרבות הספורט בישראל שאנו כה זקוקים לה בתקופה זו. אני מאחל למכבי הצלחה בזירה האירופית ובזירה המקומית ובטוח שתייצג את ישראל בכבוד."

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח לקבל בברכה את נותנת החסות הראשית החדשה פלאפון - ספקית הסלולר המובילה בישראל. בחברת פלאפון מצאנו שותפה טבעית החולקת איתנו את אותם ערכים של סטנדרטים גבוהים, חדשנות, ומצוינות בתחומה כמו גם מחויבות חזקה לתרומה לקהילה. טכנולוגיית G5 החדשה של פלאפון מביאה יתרונות רבים ותספק לאוהדים שלנו חוויה משודרגת שטרם נראתה במגרשי הכדורגל בישראל. אנו שמחים לצרף את פלאפון למשפחת מכבי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully