וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל הפרישה: adidas במחווה לשרן ייני

לרגל פרישתו ממשחק פעיל זכה קפטן מכבי תל אביב לשעבר למחווה מיוחדת מענקית הספורט

שרן ייני עם מנכ"ל אדידס ישראל יאיר בל. יחצ,
שרן ייני עם מנכ"ל אדידס ישראל יאיר בל/יחצ

שרן ייני הוא אחד משחקני הכדורגל המוערכים ביותר בישראל. יעידו על כך מאמנים ושחקנים שזכו לשחק ולהתאמן לצידו במשך 20 שנות הקריירה שלו. שחקן ההגנה הודיע על פרישה לאחרונה לאחר קריירה שבה זכה ב-6 אליפויות, שיחק באירופה ובנבחרת ישראל, ובין היתר שימש כפרטנר של חברת adidas ,שלא שכחה את שיתוף הפעולה עם הסמל הצהוב ב-17 שנים האחרונות.

לרגל הפרישה וכהוקרה על פועלו הגיע ייני למשרדי החברה, שם העניק לו מנכ"ל אדידס ישראל, יאיר בל, נעליים מיוחדות שעוצבו ע"י היוצר אביעד אמרגי ומסכמות את הקריירה הארוכה של ייני שלא "נשאר חייב" והעניק בחזרה את נעלי הכדורגל האחרונות ששיחק איתם בקריירה, מדגם PREDATORהאייקוני, למנכ"ל, שהבטיח למצוא להם מקום של כבוד במשרדים.

מנכ"ל אדידס, יאיר בל: " שרן ייני הוא דמות מיוחדת בכדורגל ובספורט הישראלי בכלל. מודל לחיקוי עבור הדור הצעיר, קפטן ומנהיג. אנחנו, באדידס ישראל, מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך ומודים לו על שיתוף הפעולה בשנים האחרונות".

שרן ייני: " שמחתי להיות חלק ממשפחת אדידס בשנים האחרונות. המחוות הללו תמיד מרגשות, כיף לקבל את ההערכה והאהבה הרבה מהאנשים שעטפו אותי במהלך הקריירה".

  • עוד באותו נושא:
  • שרן ייני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully