וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ערב של שיאים: טורקיה רוצה לסגור חשבון פתוח

אחרי "קרב רחוב" שהסתיים בהעפלה לשמינית הגמר, כולם שואבים מוטיבציה מה-6:1 מול אוסטריה במרץ: "זה כאב, נעשה הכל כדי לנקום"

תקציר יורו 2024: טורקיה - צ'כיה 1:2/ספורט1

טורקיה בעננים אחרי ההעפלה לשמינית גמר היורו בזכות הניצחון הדרמטי 1:2 על צ'כיה אמש (רביעי). הנבחרת עברה את שלב הבתים לראשונה זה 16 שנים, בתום מה שהוגדר בתקשורת כ"קרב רחוב", בגלל כמות שיא של כרטיסים למשחק באליפות אירופה - 17 צהובים ושני אדומים.

השחקנים חגגו על הדשא בהמבורג יחד עם עשרות אלפי אוהדים ששוב העניקו להם תמיכה ויצרו אווירה כמו באחד האצטדיונים באיסטנבול. הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן בירך את השחקנים בטלפון.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

טורקיה השוותה את שלב הבתים הטוב ביותר שלה בטורניר גדול, עם 6 נקודות כמו ביורו 2008, בו רשמה הישג שיא בתולדותיה כשנעצרה רק בחצי הגמר. כבר עכשיו יש לה יותר נקודות מאשר בשני טורנירי היורו הקודמים ביחד, והיא השוותה גם את מספר הניצחונות הכי גבוה שלה בטורניר אחד במסגרת הזו. לא פלא שזה קרה נגד צ'כיה, יריבה שהטורקים מושלמים נגדה בשלושה מפגשים בשלב הבתים של היורו.

החגיגות הן בהמבורג, התחושות כמו באיסטנבול

בשמינית הגמר מחכה אוסטריה, שרק לפני שלושה חודשים פירקה 1:6 את טורקיה במשחק ידידות. התוצאה הזו ישבה היטב בראש לנבחרת הסהר והכוכב: "השאיפות שלנו רק גברו כשאוסטריה ניצחה. היה לנו הפסד כואב נגדם, שלא כיבד את הסמל שלנו. זה הכעיס אותנו", סיפר איסמעיל יוקסק שבישל את השער הראשון אמש. באריש יילמאז, מצדו, הבהיר לקראת המשחק הבא: "אנחנו לא מחפשים נקמה. אנחנו רוצים להתקדם צעד אחר צעד והמשחק נגד אוסטריה יהיה קשה, אבל יש לנו דור של שחקנים חזק ומוכשר מאוד".

המאמן וינצ'נזו מונטלה זכה למחמאות, שזכה למחמאות על כך שביצע שבעה שינויים בהרכב אחרי התבוסה 3:0 בידי פורטוגל, אמר: "עשינו היסטוריה כשהפכנו לנבחרת הכי צעירה אי פעם שעולה משלב הבתים, טורקיה לא עשתה זה הרבה שנים. אנחנו רוצים להמשיך לעשות היסטוריה. ספגנו ביקורת שלא הגיעה לנו, אבל התגברנו עליה וזה משמח אותי. אני רגיל ללחץ, הוא לא מפריע לי".

עוד בוואלה!

השפל של רונאלדו והשליטה הגרמנית: מספרי שלב הבתים

לכתבה המלאה

השיחה בין ארדואן לשחקני נבחרת טורקיה

יוקסק מרחף משמחה בחגיגות

ג'נק טוסון, שהכריע את המשחק עם שער ניצחון בדקה ה-94 והפך למבקיע הכי מבוגר בתולדות טורקיה ביורו, בגיל 33 ו-19 ימים, הוסיף: "חלמתי על השער הזה מהרגע שהתעוררתי בבוקר. זה היה בדיוק כמו שדמיינתי. יש לנו חשבון פתוח עם אוסטריה, הפסדנו להם 6:1 ולכן נעשה את הכי טוב שלנו כדי לנקום".

אגב, מי שלא יוכלו לשחק נגד אוסטריה הם הקאן צ'לחנוילו וסאמט אקיידין, שספגו אמש כרטיס צהוב שני בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully