וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילנקי על הכוונת של ב"ש, אולד עומאר עזב, פוקו הבא?

27.6.2024 / 8:35

קוז'וך מעוניין בחלוץ שאימן בנתניה. הקשר ההולנדי סיים את דרכו, עזיבתו עשויה להאיץ את השיחות להחתמת אליאל פרץ. פוקו ניתק קשר

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע שוקלת מהלך לצירופו של סטניסלב בילנקי ממכבי נתניה. רן קוז'וך מכיר היטב את החלוץ אותו אימן בהצלחה במכבי נתניה ובהפועל באר שבע עשויים לצרפו. לקבוצה יש חמישה זרים חתומים, אבל יתבצעו שינויים בסגל ובילנקי נמצא על הכוונת למקרה שתתקבל החלטה על שינוי בהתקפה.

בתוך כך, בקבוצה ממתינים לשובו של אנדרה פוקו שטרם חזר לארץ ולא ענה להודעות של אנשי הקבוצה. אם פוקו ישאר בהפועל באר שבע, הוא לא מתוכנן לשחק כמגן ימני בעונה הקרובה ולכן במועדון רוצים לצרף את גיא מזרחי ממכבי נתניה כדי שיתחרה על העמדה עם אור דדיה.

מי שכבר עזב את המועדון הוא אימרן אולד עומאר. הקשר ההולנדי-מרוקאי שהצטרף במהלך העונה והראה ניצוצות, מסיים את דרכו אחרי שהגיע עם המועדון להבנות על התרת חוזהו. ההחלטה היא למעשה משותפת. השחקן טרם חזר לארץ וחש במצוקה כשלפני חודשיים נחת טיל לא רחוק מביתו בבאר שבע. הוא ביקש אז לעזוב להתרעננות של כמה ימים וחזר בעיקר כדי להשתתף בגמר הגביע. היה לו חוזה לעונה הבאה ובהסכמה, נפרדו הצדדים. שחרורו אמור להאיץ את המגעים לצירוף אליאל פרץ ובמקביל תחפש הקבוצה קשר זר.

סטניסלב בילנקי, חלוץ מכבי נתניה. ברני ארדוב
שוב עם קוז'וך? בילנקי/ברני ארדוב

בניגוד למאמנים שאוהבים לצאת עם סגל שלם ומלא למחנות האימונים, קוז'וך הבהיר לראשי המועדון שאינו חושש משינויים תוך כדי תנועה ולכן אחרי שילמד את הקבוצה לעומק במחנה האימונים בפולין, הוא יבין יותר אילו שינויים הוא צריך לעשות לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully