וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכם עקרונית: מאור לוי ימשיך במכבי פתח תקוה

המלאבסים הצליחו להשאיר את הקשר המצטיין, שימריא איתם למחנה האימונים. עדיין לא ברור באיזה מתווה העסקה עם מכבי חיפה תתבצע

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי

מכבי פתח תקוה יכולה לסמן לעצמה וי גדול מאוד בכל הנוגע להכנות לקראת העונה הקרובה, לאחר שהצליחה להגיע להסכמות על הארכת חוזהו של הקשר מאור לוי לעונה נוספת. בימים האחרונים התנהלו שיחות אינטנסיביות עם מכבי חיפה, לה שייך כרטיסו של השחקן והצדדים הגיעו לסיכום עקרוני בנוגע להישארותו של הקשר המצטיין במדי מחזיקת הגביע לעונה נוספת. בעונה שעברה הפך לוי לאחד השחקנים המובילים בקבוצה והיו לו מניות רבות בזכייה בגביע המדינה ובמסע ההישארות של הקבוצה בליגה.

מה שעדיין לא נסגר בשלב הזה, הוא המתווה שבאמצעותו ימשיך הקשר במכבי פתח תקוה, כאשר הוא עשוי להיות בסופו של דבר חלק מטרייד שיעשו המועדונים ביניהם, שיכלול מעבר של עידן טוקלומטי לחיפה תמורת כסף ומספר שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה. כמו כן, ייתכן שזאת תהיה עסקת השאלה לעונה נוספת עם אופציית רכישה בסיומה.

שחקן מכבי פתח תקוה מאור לוי, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
ושוב איתכם. מאור לוי/אריאל שלום

בשבוע הבא ימריאו המלאבסים למחנה האימון שלהם בפראבץ שבבולגריה ולוי צפוי להמריא עם הקבוצה, יחד עם שני השחקנים שצורפו אתמול, הקשר תמיר גלזר שהתיר את חוזהו במכבי תל אביב והשוער תומר ליטבינוב, שהצטיין בעונה שעברה במדי הפועל נוף הגליל מהלאומית.

בפתח תקוה ממשיכים במאמצים לצרף שני זרים נוספים לחלק הקדמי, כאשר על פי הערכות אנשי המועדון אם יימצאו שחקנים מתאימים, הם יגיעו ישירות להתרשמות במחנה האימון בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully