וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גישושים מול למקין, מעקב מול קארצב וציפייה ליחזקאל

27.6.2024 / 8:00

מכבי תל אביב ממשיכה להתעניין בלמקין שבשלב זה מעדיף להישאר באירופה, עשויה לפעול אם קארצב יושאל בשנית ומקווה לקבל את יחזקאל לפתיחת מחנה האימונים. בינתיים לאזטיץ' לומד את השחקנים

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

ז'רקו לאזטיץ' יעביר הבוקר (חמישי) את האימון השלישי שלו במכבי תל אביב. בתכנון היה לבצע אימון כפול היום, אך הסרבי העדיף לבטל את אימון הערב. אתמול כבר עבר לאזטיץ' לעבוד יותר עם כדור וביחד עם אנשי הצוות שלו, הוא לומד את כל השחקנים שכבר מתאמנים.

כזכור, לאזטיץ' לא קיבל עם פתיחת האימונים את חמשת שחקני הנבחרת האולימפית וגם מילסון עדיין לא חזר לארץ. ערן זהבי לא חלק מהקבוצה בשלב הזה וענייניו מתנהלים ישירות מול מיטש גולדהאר.

במישור הרכש הישראלי, מכבי תל אביב מעוניינת מאוד בסתיו למקין אבל עדיין אין התפתחויות מול שחטאר דונייצק. מאחר שלמקין משתייך אף הוא לנבחרת האולימפית ולא יכול לשחק בקבוצה עד חודש אוגוסט, אין בשלב הזה לחץ מיוחד לסגור את העניין, מה עוד שנראה כי הוא מעדיף להישאר באירופה.

עדן קארצב, שחזר אוטומטית לבשאקשהיר, יעניין מחדש את האלופה אם הטורקים יוציאו אותו מחדש להשאלה. מכבי תל אביב לא מימשה את האופציה על רכישת הכרטיס שלו, מאחר שהיה מדובר בסכום של 2.2 מיליון יורו.

עדן קארצב מכבי תל אביב מול מוחמד חטיב בני ריינה. ברני ארדוב
יחזור שוב בהשאלה? קארצב/ברני ארדוב

בכל הקשור לשגיב יחזקאל, השאיפה היא לקבל אותו לתחילת מחנה האימונים בפולין אליו תמריא הקבוצה ביום שני, אבל מכבי תל אביב עוד צריכה להמתין לפסיקת פיפ"א בעניינו. הדיון באשר ליחזקאל אמור להיערך הבוקר וההחלטה תתפרסם בהמשך ואולי אף בתחילת השבוע הבא.

מכבי תל אביב ממשיכה לסייע בבניית עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית ורצתה מאוד שדור ג'אן יחתום בשורות הקבוצה שמוגדרת כסוג של קבוצת בת, אבל ג'אן שבעבר היה שחקן מכבי תל אביב, העדיף לחתום אתמול בהפועל ראשון לציון בגלל שהוא תושב העיר והעדיף לשחק בקרבת ביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully