וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשפלה, ההולנדי נקטל: "לא יחזור עוד לנבחרת"

ואן דר וארט אמר שהיה "נורא לראות אותו משחק", בתקשורת החמירו: "החולצה כבדה לו מדי". פירמן, שירד בדמעות, ממשיך לחטוף

תקציר יורו 2024: הולנד - אוסטריה 3:2/ספורט1

ההעפלה לשמינית גמר היורו הובטחה לנבחרת הולנד עוד לפני המחזור השלישי בשלב הבתים, אולם התצוגה נוראית בהפסד 3:2 לאוסטריה אמש (שלישי) תביא את האורנג' למשחקי הנוקאאוט במומנטום עגום במיוחד. ואם יש שחקן שירצה לשכוח את הערב שהיה יותר מכולם, זהו ג'ואי פירמן שהוחלף כבר בדקה ה-34 ולא הצליח לעצור את הדמעות.

אף שפירמן היה לשעיר לעזאזל מבחינת המאמן רונאלד קומאן במידה מסוימת, בהולנד לא חששו לקטול את הקשר. כך עשה שחקן העבר של הנבחרת, רפאל ואן דר וארט, כיום פרשן בטלוויזיה המקומית: "אני מצטער בשבילו, אבל שמחתי שהוא יצא כי זה באמת היה נורא לראות אותו משחק", אמר. העיתונאי ולנטיין דריזן נקט עמדה חריפה יותר: "זה היה באמת דרמטי. לא חושב שהוא יחזור לשחק בטורניר הזה, או בכלל בנבחרת. קומאן יכול להיות מאוד נוקשה במובן הזה. החולצה הכתומה כבדה מדי בשביל פירמן".

שותפו של פירמן לקישור, ירדי סחאוטן שספג בעצמו לא מעט חיצי ביקורת, ניסה לחלק את האשמה באופן שווה יותר: "כולנו היינו רעים, המאמן היה יכול להחליף את כל ה-11".

ג'ואי פירמן, נבחרת הולנד. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
לא הצליח לעצור את הדמעות. פירמן/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP
ג'ואי פירמן על הספסל של נבחרת הולנד, אחרי שהוחלף מוקדם. Soccrates Images, GettyImages
חילוף משפיל לקשר נבחרת הולנד/GettyImages, Soccrates Images

קומאן עמד מאחורי ההחלטה שלו כשהסביר אותה בסיום המשחק: "זה רגע קשה עבור פירמן, אבל אחרי שראיתי אותו משחק 30 דקות, נאלצתי להתערב. ראיתי אותו מועד, מוסר החוצה... אין לי הסבר לזה. הטיפול בכדור אמור להיות מהתכונות החזקות שלו".

קשרה של פ.ס.וו איינדהובן איבד 16 כדורים ב-29 נגיעות בכדור, ורק תשע מסירות שלו הגיעו ליד מתוך 19 ניסיונות לפני שהוחלף. כזכור, הולנד חסרה בטורניר הזה שלושה שחקני מרכז שדה משמעותיים: פרנקי דה יונג, טון קופמיינרס ומרטן דה רון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully