וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה שלמה דרוכה: קווין דוראנט בדרך החוצה מפיניקס?

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 21:38

סטיבן איי סמית' טוען שהסאנס מנסים להיפטר מהכוכב, יוסטון בעמדת זינוק מצוינת. אדבאיו האריך חוזה במיאמי, פול ג'ורג' לווריירס?

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

הטרייד הגדול של מיקל ברידג'ס לניו יורק תפס הבוקר (רביעי) כמובן את כל תשומת הלב בליגת הכדורסל הטובה בעולם, אך בשקט בשקט, גם יוסטון הציבה את עצמה בפני עסקת ענק. הרוקטס סחרו גם הם עם ברוקלין, קיבלו את הבחירות של פיניקס ב-2025 ו-2027, וגם החלפת בחירות ב-2029.

לפי דיווחים בארצות הברית, יוסטון חושבת בגדול - מאוד בגדול - ורוצה להנחית ב-24 השעות הקרובות את קווין דוראנט, והשאלה הגדולה כרגע היא האם פיניקס מוכנה להמשיך הלאה אחרי הכישלונות בשני הפלייאופים האחרונים, ולהיפרד מהכוכב הוותיק שלה.

לפי בריאן ווינדהורסט, "יוסטון ביצעה את הטרייד הזה כדי לעשות טרייד מיידי עם פיניקס, אבל למיטב ידיעתי, דוראנט לא ביקש טרייד. עם זאת, אין ספק שיש חיבורים בין קווין ובין יוסטון". עוד טען ווינהדורסט כי אם הרוקטס יבחרו בדראפט הלילה את הסנטר של קונטיקט דונובן קלינגן, זה ישדר שהם מוכנים לכלול גם את אלפרן שנגון בעסקה עתידית, מה שאולי ישכנע את פיניקס להיפרד מדוראנט.

הסאנס, מצידם, הכחישו בעקיפין את הדיווחים הללו, אולם לפי סטיבן איי סמית', "אל תקשיבו למה שפיניקס אומרת - היא רוצה להיפרד מדוראנט מיידית". עם זאת, איש ESPN הוסיף וטען כי יוסטון כלל לא רצה את דוראנט, אלא את הכוכב הסאנס של הסאנס - דווין בוקר. "אם אני פיניקס", הוסיף העיתונאי סם קווין, "אני מנסה לסחוט את הרוקטס. רוצים שחקן טופ 20 בכל הזמנים? תנו לנו את כל הבחירות שלנו בחזרה, ביחד עם שני שחקנים צעירים. ממילא פיניקס הזאת לא הולכת לשום מקום, וזו אופציית יציאה".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

קווין דוראנט, פיניקס סאנס. Christian Petersen, GettyImages
עוד מעבר גדול בדרך?/GettyImages, Christian Petersen

* עוד ב-NBA: בריאן ווינדהורסט מדווח שגולדן סטייט מוכנה להציע לפול ג'ורג' חוזה מקסימום של ארבע שנים, אם ינצל את אפשרות היציאה שלו ויהפוך שחקן חופשי.

* באם אדבאיו סגר על הארכת חוזה של 166 מיליון דולר לשלוש שנים במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully