וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה "בטוח שקברצחליה ימשיך בנאפולי" ורמז על רכש מסקרן

המאמן החדש של הקבוצה האיטלקית הוצג וסיפק הצהרות מבטיחות: "הטלתי וטו על הישארות של חביצ'ה ושחקני מפתח נוספים. לוקאקו? שחקן שאתה מקווה שיהיה בצד שלך ולא נגדך"

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

עונת האליפות הגדולה תחת לוצ'אנו ספאלטי נשכחה מהר למדי, כשבעונה שעברה נאפולי סיימה רק במקום העשירי בליגה האיטלקית, ועם חילופי מאמנים שלא הביאו בשורה לקבוצה של אורליו דה לורנטיס. עם הר של ציפיות ושחקנים רבים בקבוצה שמעוררים עניין אצל אריות אירופה, אנטוניו קונטה הוצג היום (רביעי) כמאמנה החדש של נאפולי, וכבר סיפק כמה הצהרות מעניינות מאוד לקראת העתיד.

מלבד השאיפה לחזור ולהיאבק על האליפות, קונטה הצהיר שעל אף ההתעניינות בחביצ'ה קברצחליה והשמועות לגבי עזיבתו "הוא ימשיך וישחק בנאפולי גם בעונה הקרובה, אין בכך ספק".

גם הנשיא דה לורנטיס לא פסח על האפשרות להגיב לגבי השמועות על שחקן הכנף הגאורגי ופריז סן ז'רמן: "אין שום בעיות איתו, הוא תחת חוזה ויקבל הצעה לחוזה חדש. אם קבוצה תנסה ליצור איתו קשר בלי האישור שלנו, נפעל בצורה משפטית".

המאמן האיטלקי סימן מספר שחקנים שהוא רוצה לראות נשארים: "קברצחליה וג'ובאני די לורנצו הם שחקני מפתח בשבילי, הייתי מאוד ברור לגבי זה כשבאתי לכאן. הטלתי וטו על השארתם יחד עם אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה וסטניסלב לובוטקה. מבחינתי גם אלכס מרט הוא השוער שלנו, יש לו את כל התמיכה שלי, הוא בעל פוטנציאל נהדר. ויקטור אוסימן? אני מודע לסיטואציה השונה אצלו ולהסכם שלו מול נאפולי טרם הגעתי לקבוצה".

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי לצד אנטוניו קונטה מאמן נאפולי. GettyImages
אופטימיות בנאפולי עם המאמן החדש. דה לורנטיס וקונטה/GettyImages

קונטה הוסיף והתייחס לרכש פוטנציאלי ומסקרן שיוכל להתאחד איתו הקיץ: "רומלו לוקאקו? הוא שחקן יוצא מן הכלל, בטופ של הכדורגל האירופי. אין יותר מדי מה לומר לגבי האפשרות שיגיע. תמיד אתה מקווה ששחקן כמו לוקאקו יהיה בצד שלך ולא נגדך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully