וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה מימשה את האופציה בחוזהו של איתן בורג

26.6.2024 / 17:00

הגארד שבעונה החולפת נבחר לישראלי המצטיין של חודש פברואר בליגת העל, ימשיך לעונה נוספת תחת המאמן החדש יהוא אורלנד: "יכול לקפוץ מדרגה נוספת ולהוביל את הקבוצה"

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

בני הרצליה הודיעה על המשך דרכו של איתן בורג בקבוצה גם בעונת 2024/25, לאחר שמימשה את האופציה שבחוזהו. בורג (22, 1.91) רשם בעונה האחרונה ממוצעים של 11 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים ב-25.4 דקות למשחק בליגת העל. בין היתר, הגארד נבחר לשחקן הישראלי המצטיין של חודש פברואר, אותו סיים עם ממוצעים של 17.2 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים, 1.2 חטיפות ומדד 20.2 בכמעט 27 דקות.

מאמן בני הרצליה יהוא אורלנד הגיב למהלך: "אנחנו מאוד מאמינים באיתן. הוא שחקן משמעותי בקבוצה שאנחנו בונים ואני בטוח שבעונה השנייה שלו בליגת העל הוא יוכל לעשות קפיצת מדרגה נוספת קדימה ולהוביל את הקבוצה להצלחות".

בורג עצמו הוסיף: "אני מאוד שמח להמשיך בהרצליה, מועדון שמאוד התחברתי אליו. חשוב לי לעשות הכל כדי שנעשה עונה מוצלחת למען הקהל שמגיע ודוחף אותנו בכל משחק".

זו ההחתמה הראשונה של בני הרצליה לקראת העונה הבאה מאז מינויו של אורלנד במקומו של דן שמיר. מלבד בורג, בקבוצה חתומים פרדי בורדיון, אלון מיכאלי וכריס באב, שמחוזר באירופה ויכול לצאת מחוזהו תמורת פיצוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully