וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי טה: צרה נוספת בהגנה עבור נבחרת גרמניה לקראת דנמרק

ב"בילד" מדווחים שבנוסף להשעיה של הבלם המוצהב, גם רודיגר הפצוע עשוי להיעדר משמינית גמר היורו (ש', 22:00, ספורט1). שלוטרבק, אנטון וקוך בתמונת ההרכב

תקציר ה-1:1 של שוויץ מול גרמניה במסגרת בית א' של יורו 2024/ספורט1

נבחרת גרמניה כבר הבטיחה במחזור השני של שלב הבתים ביורו 2024 את הכרטיס לשמינית הגמר, אבל רק ב-1:1 הדרמטי עם שוויץ גם את פסגת בית א' שזימן לה מפגש עם דנמרק בשלב הבא (שבת, 22:00, ספורט1). הרבה בעיות צצו דווקא במחזור הסיום, כשרק שער מאוחר של ניקלאס פולקרוג העניק נקודה ואת המקום הראשון, אך הצרות של יוליאן נאגלסמן לקראת שמינית הגמר בכלל באות מההגנה.

במהלך המשחק יונתן טה ספג כרטיס צהוב טיפשי למדי עם עבירה מיותרת במרכז המגרש, דבר שהשעה אותו למשחק נגד דנמרק בשבת, וללא הבלם של באייר לברקוזן, נאגלסמן היה צפוי לעלות עם ניקו שלוטרבק, אלא שכעת מתבררת בעיה נוספת. עם שריקת הסיום, אנטוניו רודיגר נשכב על הדשא והחזיק את שריר הירך האחורי כשהוא נאנק מכאבים, וב"בילד" הגרמני מפרסמים שבלמה של ריאל מדריד נמצא בספק לשבת.

ללא שני הבלמים הבכירים שלו, נאגלסמן צפוי לעלות עם שלוטרבק ו-ולדמאר אנטון, במידה ורודיגר אכן לא יהיה כשיר בזמן. אפשרות נוספת העומדת בפני מאמן הנבחרת הגרמנית, הוא רובין קוך, שחקן ההגנה של איינטרכט פרנקפורט.

כל השערים, התקצירים והרגעים הגדולים - הורידו כאן את אפליקציית וואלה ספורט

ולדמאר אנטון נבחרת גרמניה. GettyImages
יחליף את רודיגר נגד דנמרק? אנטון/GettyImages

לפני המשחק בין גרמניה לדנמרק, שוויץ ואיטליה (שבת, 19:00, ספורט1) יתמודדו על הכרטיס לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully