וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס החתימה שוער חדש, צ'לסי תשבור את שיא ההעברות שלה?

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 18:54

הגברת הזקנה סגרה עם המחליף של שצ'סני שעשוי לעבור לסעודיה, הבלוז יציעו לניוקאסל סכום חסר תקדים עבור איסק. סיטי לוחצת על אולמו, ברצלונה הגישה הצעה חדשה על ניקו וויליאמס

תקציר יורו 2024: הולנד - אוסטריה 3:2/ספורט1

החתמות

* ווסטהאם החתימה את שוער שפילד יונייטד ווס פודרינגהאם בן ה-33, שחוזר לפרמיירליג אחרי שחוזהו נגמר.

* מיקלה דה גרגוריו, 26, חתם ביובנטוס, שתשלם 20 מיליון למונזה על השוער, שעל פי הדיווחים דחה הצעה מליברפול. במקביל יובה עובדת על עסקה שתשחרר את וויצ'ך שצ'סני לליגה הסעודית.

אלכסנדר איסק שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
המטרה מספר 1 של צ'לסי. איסק/רויטרס

שמועות

* לפי ה"דיילי מייל", צ'לסי מוכנה לשבור קיץ נוסף את שיא ההעברות שלה אשר עומד על 115 מיליון ליש"ט ששולמו עבור ברייטון על מויסס קאיסדו. הפעם, טוד בולי ינסה לצרף לבלוז את אלכסנדר איסק, חלוצה של ניוקאסל.

* מנצ'סטר סיטי "מעלה הילוך" בניסיון לרכוש את דני אולמו מר.ב. לייפציג, סעיף השחרור שלו עומד על 60 מיליון יורו עד ל-15 ביולי. גם ליברפול ובאיירן מינכן התעניינו בשחקן.

* בקטלניה טוענים: ברצלונה עומדת להגיש הצעה משופרת על ניקו וויליאמס: אחרי ש-40 מיליון יורו נדחו ע"י בילבאו, בארסה תציע על שחקן האגף המצוין 55 מיליון יורו פלוס 10 מיליון בבונוסים.

* באיירן מינכן הציבה מחיר על יוזואה קימיש: בין 3- ל-40 מיליון יורו - כך טוענים בברצלונה על הקשר הגרמני המוערך על ידי המאמן החדש האנזי פליק.

* טיאגו אלמדה, קשר אטלנטה יונייטד מה-MLS שהיה שותף לזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון, נמכר ב-20 מיליון דולר. הוכשת היא קבוצת "איגל פוטבול" של ג'ון טקסטור, המחזיקה בבעלות על בוטאפוגו, ליון וקריסטל פאלאס, בין היתר. אלמדה ישחק בברזיל עד סוף 2024 ואז יעבור לצרפת.

* יאן מאתסן עומד לחתום על החוזה שיעביר אותו מצ'לסי לאסטון וילה תמורת 37.5 מיליון ליש"ט, בעוד צ'לסי תרכוש מווילה את הקשר ההתקפי אומארי קלימן, 18, ב-19 מיליון ליש"ט.

* פיורנטינה עומדת לסגור את רכישת מויס קן, חלוץ יובנטוס, ב-12 מיליון יורו.

* מילאן שקריניאר, שהגיע בתקוווה גדולה לפריז סן ז'רמן, התבקש לעזוב את המועדון אחרי שלואיס אנריקה הבהיר לו שהוא לא בתוכניות. הבלם הסלובקי רוצה לחזור לאיטליה.

* מנגד, פ.ס.ז' הבהירה לצ'אבי סימונס שהוא יעזוב רק בהשאלה, לייפציג ובאיירן מתעניינות, ההחלטה רק אחרי היורו.

* שנה בלבד אחרי שאתלטיקו מדריד שילמה לגרנאדה את סעיף השחרור של סאמו אומורדיון, בספרד טוענים שצ'לסי רוצה אותו תמורת 40 מיליון יורו.

* דורטמונד עומדת להשלים את עסקת רכישת ולדמאר אנטון, שחקן ההגנה של שטוטגארט, תמורת 27 מיליון יורו.

* רוברטו דה זרבי נחת במארסיי לקראת מינויו כמאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully