וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: עומר אצילי יעבור לפרטיזן בלגרד כחלק מטרייד

על פי הדיווח, הסרבים סיכמו עם אל עין: החלוץ סאמד בז'דאר תמורת הישראלי ועוד 3 מיליון יורו. אצילי טוען שלא דיברו איתו

תקציר: אל עין (עומר אצילי) מחזיקת ליגת האלופות של אסיה אחרי ניצחון 1:5 על יוקוהמה מרינוס (3:6 בסיכום שני המפגשים)/ספורט1

בתקשורת הסרבית מדווחים שעומר אצילי קרוב מאוד לפרטיזן בלגרד. על פי הדיווחים, פרטיזן סיכמה עם אל עין על עסקה במסגרתה המועדון האמירתי ישלם 3 מיליון יורו על החלוץ סאמד בז'דאר ואצילי ייכלל בעסקה ויעשה את הדרך ההפוכה. יחד עם זאת, השחקן וסוכניו לא מכירים דבר כזה וציינו שלא שוחחו איתם.

אם אצילי אכן יצטרף לפרטיזן בלגרד, הוא יעזוב את אל עין אחרי עונה אחת במהלכה כבש 7 שערים ובישל 6 נוספים ב-30 משחקים בכל המסגרות. למרות שנרכש ממכבי חיפה תמורת 2 מיליון יורו והגיע לאיחוד האמירויות עם הרבה ציפיות, הקשר הישראלי לא הפך לשחקן מוביל בקבוצה.

פרטיזן בלגרד היא כמובן קבוצתו של ביברס נאתכו והוא עומד להתחיל את עונתו השישית בקבוצה. המאמן החדש-ישן הוא אקס מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' ולאחרונה הצטרף גם החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ', ששיחק בעבר במכבי תל אביב.

תקצירים, ניתוחים, פרשנויות ושערים כמעט בלייב - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט החדשה

עומר אצילי, שחקן אל עין. אל עין, אתר רשמי
עומר אצילי, שחקן אל עין/אתר רשמי, אל עין

בסגל של הקבוצה מבירת סרביה נמצאים גם זלאטן שחוביץ' ששיחק במכבי נתניה (ונכון להיום לא נמצא בתכניות), אלכסנדר שצ'קיץ' שלבש את מדי הפועל חיפה ואקס מ.ס. אשדוד, לאונרדו אווסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully