וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא מודאגים מאיטליה, הם צריכים להיות מודאגים"

מוראט יאקין מאמן שוויץ דיבר לקראת משחק נבחרתו בשמינית גמר היורו (שבת, 19:00, ספורט1): "המשחק מול גרמניה נתן לנו הרבה ביטחון, יש לנו מספיק איכות כדי לעבור את המשוכה הזו"

תקציר ה-1:1 של שוויץ מול גרמניה במסגרת בית א' של יורו 2024/ספורט1

שלב שמינית גמר היורו ייצא לדרך ביום שבת (19:00) עם המפגש בין שוויץ לאיטליה (חי בספורט1). אומנם לא כל המפגשים נקבעו, אבל הקרב בין שוויץ לאיטלקים כבר נקבע והוא עשוי להיות הרבה יותר שקול ממה שהרבה אנשים חושבים. השוויצרים הרשימו מאוד במוקדמות וכמעט ניצחו את גרמניה במחזור הסיום בשלב הבתים, בעוד שאיטליה גירדה ניצחון על אלבניה, הפסידה לספרד ונזקקה לשער של זקאני בדקה השמינית של תוספת הזמן מול קרואטיה כדי להעפיל.

מאמן נבחרת שווייץ, מוראט יאקין, הדגיש את "הביטחון העצמי הגדול" של נבחרת שלו לקראת מפגש המשחק הזה ווציין שהקבוצה "באמת לא יכולה לחכות" למשחק.

"אנחנו באים בכל הכוח. אי אפשר להגיד שאנחנו פייבוריטים, כי אנחנו מול איטליה, אבל התיקו נגד גרמניה נתן לנו הרבה ביטחון ואנחנו לא יכולים לברוח מזה", אמר יאקין לתקשורת השוויצרית.

השערים, התקצירים והרגעים הגדולים ביורו - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט החדשה

מוראט יאקין חוגג עם צוות האימון של נבחרת שוויץ. Alexander Hassenstein, GettyImages
יחגוג גם מול איטליה? מוראט יאקין/GettyImages, Alexander Hassenstein

"ניתחנו את המשחק של איטליה בזהירות, ניתחנו טקטיקות ואסטרטגיה, וניכנס לזה יותר לעומק בימים הקרובים. באמת שאנחנו לא יכולים לחכות. הם לא צפויים, אבל אנחנו מוכנים. גם מבחינה מנטאלית, יש לנו מספיק איכות כדי לשרוד משחק כזה. למעשה אנחנו לא צריכים לדאוג יותר מדי לגבי איטליה, אני חושב שההפך הוא הנכון כי הדברים מסתדרים לנו מצוין".

יאקין ניתח את היריבה ואמר: "לליגה האיטלקית יש לי הרבה הערכה, היא מאוד אסטרטגית וטקטית. לנבחרת יש שחקנים מצוינים, זה יהיה אתגר גדול. אנחנו מסתכלים על עצמנו, אבל ברור שצריך גם להתמקד ביריבה, איפה החוזקות והחולשות של האיטלקים".

"יש להם כמה סגנונות משחק, מה שעושה אותם מסוכנים. אבל גם הם יחשבו עלינו. אנחנו בכושר טוב, קבוצה בלתי צפויה וננסה להוציא משהו מהמשחק הזה". לבסוף, יאקין דיבר על חוזקותיה של נבחרת שוויץ ועל ההשפעה של האוהדים.

"האינטנסיביות הגבוהה והרצון לרוץ חיזקו אותנו לאחרונה. המערכת שלנו, האסטרטגיה שלנו עובדת ויש לנו את אלמנט ההפתעה לצידנו, וכמובן האוהדים הנהדרים שלנו. כשגם מנואל אקאנג'י או גרניט ג'אקה מדגישים את התמיכה, זה באמת אומר משהו. "גם נגד גרמניה, שם הם היו בבירור במיעוט, האוהדים שלנו היו כל כך רועשים ודומיננטיים. זה היה נהדר איך הם תמכו בנו במשך 90 דקות".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
דן אנדוי שחקן נבחרת שוויץ חוגג שער. רויטרס
מכיר היטב את הכדורגל האיטלקי. דן אנדוי/רויטרס

לשוויצרים יש כמה שחקנים שמכירים היטב את הכדורגל האיטלקי וכיכבו בליגה הזו אשתקד כמו למשל דן אנדוי, מישל אבישר ורומן פרוילר שחקני בולוניה, יאן זומר חלוץ אינטר וגם ריקרדו רודריגס בלם טורינו. עם שחקנים מנוסים כמו גרניט ג'אקה שזכה באליפות מדהימה עם לברקוזן ומנואל אקנג'י שזכה באליפות עם מנצ'סטר סיטי, באמת שלשוויצרים אין נחיתות על פני האיטלקים, שמציגים הפעם סגל אפור יותר מהיורו הקודם, שבו הם כזכור זכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully