וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל תל אביב תשובץ כראש בית, הפועל ירושלים בדרג השני

26.6.2024 / 11:38

הגרלת שלב הבתים תתקיים ביום שישי הבא. סגנית האלופה הישראלית תפגוש בוודאות את גראן קנאריה, מחזיקת גביע המדינה תשחק בין היתר מול ולנסיה. נקבעו הבתים של מכבי רמת גן והפועל חולון בליגת האלופות

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

20 המשתתפות ביורוקאפ יקבלו ביום שישי הבא את מפת הדרכים שלהן לקראת העונה החדשה. הן ישובצו לשני בתים, והנציגות הישראליות יגיעו להגרלה עם מקום טוב בצמרת: הפועל תל אביב תשובץ בדרג הראשון כראש בית, בעוד הפועל ירושלים תהיה מיד אחריה בדרג השני.

המגבלה היחידה בהגרלה היא ששתי קבוצות מאותה מדינה (או מאותה ליגה) לא יכולות לשחק באותו בית, כל עוד יש ברירה, ולכן שתי האדומות לא יפגשו זו את זו. המשמעות היא שירושלים תקבל את ולנסיה מדרג 1, בעוד תל אביב תשחק מול גראן קנאריה בדרג 2.

הכלל הזה יישבר רק במקרים של הספרדיות והטורקיות, שישלחו שלוש נציגות ליורוקאפ. לפיכך, בדאלונה תצוות מדרג 3 לבית שבו תשחק ולנסיה או גראן קנאריה, ובחצ'שהיר תשתבץ לבית עם טורק טלקום אנקרה או בשיקטאש.

שחקן עירוני קרית אתא בן שרף מול שחקן הפועל תל אביב בר טימור. מאור אלקסלסי
ייפגשו בשלב הבתים? בר טימור מול הליגיונר החדש בן שרף/מאור אלקסלסי

שיטת המשחקים צפויה להישאר כמו בעונה שעברה: בתום 18 מחזורים בבית ובחוץ, שתי הראשונות בכל בית יעפילו ישירות לרבע הגמר (משחק בודד); הקבוצות שבמקומות 6-3 יצטלבו במשחק נוקאאוט בשמינית הגמר; חצאי הגמר והגמר ייערכו בסדרות של הטוב משלושה משחקים.

הישראליות עדיין לא יודעות היכן יארחו את משחקיהן הביתיים. כל עוד לא יהיה שינוי מהותי במצב המלחמה, ברור מאליו שהן לא יוכלו לשחק בארץ. בשני המועדונים פועלים על מנת לבחור בית חלופי משותף, ובשבוע שעבר יצאו לסופיה שבבולגריה כדי לבחון את האולם המקומי. ביורוקאפ הבהירו להם כי אם יבחרו לעשות זאת, הם ידאגו שבכל שבוע קבוצה אחת תשחק בבית והאחרת בחוץ, כדי למנוע התנגשויות.

* בנוסף, היום נערכה גם הגרלת הבתים של ליגת האלופות של פיב"א ובה נקבע: מכבי רמת גן, שתרשום הופעה היסטורית במפעל, תשחק בבית ב' עם VEF ריגה, א.א.ק אתונה ועולה נוספת שתעפיל מהמוקדמות, כאשר האפשרויות הן אנדורה, אנטוורפן, ספרטק סובוטיצה, יובנטוס, טלקום בון ודינמו ססארי. הפועל חולון תתמודד בבית א' עם איגוקאה, וירצבורג ונאנטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קבוצות האיכות בהגרלה

  • דרג 1: ולנסיה, הפועל תל אביב
  • דרג 2: הפועל ירושלים, גראן קנאריה
  • דרג 3: בדאלונה, בורק
  • דרג 4: טורק טלקום אנקרה, אולם (בן שרף)
  • דרג 5: בודוצ'נוסט, ונציה
  • דרג 6: אריס סלוניקי, בשיקטאש
  • דרג 7: בחצ'שהיר, לייטקאבליס
  • דרג 8: וולבס וילנה, צדביטה לובליאנה
  • דרג 9: המבורג, טרנטו
  • דרג 10: טרפל סופוט, קלוז' נאפוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully