וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק מזהירה את גרמניה: "מול נבחרות גדולות אנחנו משתפרים"

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 13:57

הדנים העפילו לשמינית הגמר ויפגשו את המארחת: "אין טוב מזה". סרביה מתוסכלת מההדחה, מיטרוביץ': "הכי כואב זה כשאתה קרוב. אנחנו סחוטים רגשית"

תקציר: סרביה - דנמרק 0:0/ספורט1

מאמן דנמרק קספר יולמאנד היה עצבני ולחוץ אתמול (שלישי) בדקות הסיום של המשחק מול סרביה, אבל לאחר שנבחרתו הבטיחה העפלה לשמינית הגמר ומפגש מול המארחת גרמניה ביורו 2024, הוא מצפה שנבחרתו תעלה את רמת הביצועים שלה.

הדנים נראו עצבנים ולא הרשימו מול סרביה, אך החזיקו מעמד כדי להעפיל מהמקום השני בבית ג' עם שלוש נקודות, שתיים פחות ממנצחת הבית אנגליה.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

סימון קיאר מנחם את יוביץ' אחרי ה-0:0 של דנמרק מול סרביה. רויטרס
סימון קיאר מנחם את יוביץ' אחרי ה-0:0 של דנמרק מול סרביה/רויטרס
שחקן נבחרת סרביה, אלכסנדר מיטרוביץ', מתעמת עם שחקן נבחרת דנמרק, יואקים אנדרסן. רויטרס
ערב מסתכל לסרבים/רויטרס

"שבע-שמונה הדקות האחרונות מול סרביה היו רק הגנה, אז אני חושב שההגנה שלנו הייתה ממש טובה. היינו צריכים להילחם עד סוף המשחק. אבל אני חושב שהראינו אופי ויש כל כך הרבה דברים מהמשחק שאני שמח מהם", אמר יולמאנד לכתבים. "יש כמה דברים בהתקפה שאנחנו צריכים לשפר כדי להצליח אבל אני יודע שאנחנו יכולים לעשות את זה. יש לנו שחקנים מצוינים".

הדנים הוציאו תיקו בכל שלושת משחקיהם ובשבת בדורטמונד הם יתמודדו מול נבחרת גרמנית מלאת ביטחון, שתגיע אחרי מנוחה ארוכה.

"אני מאוד אוהב את הכדורגל כאן בגרמניה ולשחק נגד גרמניה עם נבחרת דנמרק, זה לא יכול להיות טוב יותר, אני לא יכול לחכות. כשאנחנו משחקים נגד מדינות גדולות, אנחנו תמיד משתפרים", אמר יולמאנד.

השוער קספר שמייכל, שאביו פיטר היה חלק מהנבחרת הדנית שזעזעה את עולם הכדורגל וזכתה ביורו ב-1992, מתענג על ההזדמנות להתמודד עם המארחת ב-16 האחרונות. "זה הולך להיות נהדר מול גרמניה; אם לא נאמין בסיכויים שלנו, עדיף שנלך הביתה", אמר.

מנגד, סרביה הלכה בכל הכוח, אבל ה-0:0 מול דנמרק שלח אותה הביתה. "עשינו את המקסימום. לא יצרנו מספיק הזדמנויות כדי להבקיע את השער וזה עלה לנו. זו תחושה מרה", אמר הקפטן והחלוץ הוותיק אלכסנדר מיטרוביץ', "הכי גרוע כשאתה כל כך קרוב ואתה יכול לעשות את זה ובסוף נכשל. זו הרגשה דומה שהייתה לנו בקטאר. אנחנו סחוטים רגשית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully