וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי שמונה למאמן הלייקרס, רדיק הסתבך בפרשה גזענית

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 9:21

אישה שלכאורה למדה עם רדיק באוניברסיטת דיוק טוענת שכינה אותה בכינוי גנאי נגד שחורים. המאמן החדש של לברון הכחיש כל מפגש איתה

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

ג'יי ג'יי רדיק היה שחקן NBA מוכר ופרשן מוערך ומאוד, ולפיכך היה שם מוכר בקרב כל חובב כדורסל בארה"ב, אבל כעת הוא מגלה שלהיות המאמן הראשי של לוס אנג'לס לייקרס מביא עמו פרסום ברמה אחרת, כשלכאורה לכלוכים מהעבר נגדו צפים.

ביממה האחרונה רדיק נאלץ להכחיש בתוקף מלא שהוא כינה אישה בכינוי געני נגד שחורים (מילת ה-N) בזמן שעבד בקבוצת הכדורסל הגברים של אוניברסיטת דיוק, כשהוא טוען שהסיטואציה שהיא מתארת פשוט לא התרחשה.

פרשן הכדורסל ג'יי ג'יי רדיק. Jamie Schwaberow, GettyImages
יש מחיר לתהילה. רדיק/GettyImages, Jamie Schwaberow

הלימה נאש - סופרת, דוברת ובוגרת דיוק - הפיצה את הטענת המסעירה ברשתות החברתיות ביום שלישי, וכתבה: "רק פעם אחת בחיי קראו לעברי את מילת ה-N בפנים שלי על ידי אדם לבן. זה היה בקמפוס של אוניברסיטת דיוק בזמן שעבדתי עם קבוצת הכדורסל. והיום האיש הזה נבחר לתפקיד המאמן החדש של לוס אנג'לס לייקרס. איזה עולם".

רדיק - כוכב כדורסל לשעבר בקולג' בדיוק ושחקן עם ותק של 15 שנה ב-NBA - הוצג ביום שני כמאמן הלייקרס. הטענה של התלמידה לשעבר זכתה לעשרות מיליוני צפיות בטוויטר. כאשר רדיק נתבקש לתת תגובה להאשמה, הוא הכחיש בצורה חד משמעית: "לא, זה מעולם לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully