וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מוטרדת מ"פציעת" מסי: "מקווה שזה לא רציני"

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 9:03

אלופת העולם עלתה לרבע גמר הקופה עם עוד ניצחון, אבל הכוכב סבל מכאבים בירך: "זה הציק לי, היה לי קשה לזוז בחופשיות". יקבל מנוחה נגד פרו?

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 0:1/ספורט1

נבחרת ארגנטינה פתחה בצורה חלקה את הקופה אמריקה ואחרי ה-0:2 על קנדה, אלופת היבשת ניצחה 0:1 גם את צ'ילה הבוקר והבטיחה כצפוי את מקומה ברבע הגמר. ליאו מסי אומנם שוב לא כבש, אבל היה מעורב כמעט בכל המהלכים, כולל בשער הניצחון של לאוטרו מרטינס (88) שהגיע אחרי כדור קרן של הכוכב הגדול.

אלא שבארגנטינה מוטרדים ממה שנראה כמו פציעה קלה של מסי, שנאלץ לקבל טיפול בירך ימין גם במהלך המשחק. "זה קצת מציק לי, אבל הצלחתי לסיים את המשחק", אמר מסי לאחר המשחק. "אני מקווה שזה לא משהו רציני. היה לי קשה לזוז בחופשיות. מחר נראה איך אני מרגיש". למרות זאת, מסי עדיין הציג יכולת מרשימה, ובעט לקורה במחצית הראשונה.

ידענו שזה יהיה מאוד פיזי", הוא אמר. "כל המשחקים פיזיים, והצ'יליאנים קשוחים. היה להם הרבה מה להפסיד... אבל השגנו את המטרה שלנו, ניצחנו ועלינו לרבע הגמר". ארגנטינה היא הנבחרת הראשונה שעולה מבית המוקדמות, כשמשחק אחד עוד נותר לה, מול פרו שתתקיים במיאמי ביום שבת.

ליאונל מסי ארגנטינה. רויטרס
הוא וארגנטינה כבר בשלב הבא. מסי/רויטרס

אמי מרטינס עושה אמי מרטינס

המאמן ליונל סקאלוני אמר: "בהחלט ניצחנו בצדק. המשחק לא היה קל. ניצחנו ברגע הכי לא צפוי. הקבוצה המשיכה להאמין ולתקוף. הניצחון מוצדק כי ארגנטינה השקיעה את כל המאמץ, אבל זה היה מאוד קשה."

החלוץ לאוטרו מרטינס כבש כעת חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים שלו במדי הנבחרת - ובשני משחקי הקופה אמריקה עד כה - אך פתח על הספסל מול צ'ילה, כאשר חוליאן אלברס שמר על מקומו.

"אלה משחקים קשים. אנחנו חייבים להמשיך לשחק ככה, זה הולך להיות קשה", אמר מרטינס. "[צ'ילה] ישבה מאחור, עם חמישה שחקנים בהגנה, אבל אנחנו שמחים כי בסוף השגנו את שלוש הנקודות. זאת הקלה, אני משחק בשביל המשפחה שלי, הם סובלים, אז אני שמח".

צ'ילה תצטרך כעת לנצח את קנדה במשחק האחרון שלהם בבית כדי להעפיל לשלב הבא אחרי שקנדה ניצחה את פרו 0:1 במשחק המוקדם יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully