וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות פה הוא כובש: הקמפיין החדש של הארי קיין

למרות יורו מאכזב עד כה, מחוץ למגרש הארי קיין ממשיך להצליח. חלוץ נבחרת אנגליה נבחר כפרזנטור מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS ומשיק את דגמי הנעלים המקצועיות בטורניר היורו הבינלאומי

הארי קיין. יחצ,
הארי קיין/יחצ

החלוץ הארי קיין, אחד הספורטאים המוכרים ביותר בעולם, מלך שערי נבחרת אנגליה וטוטנהאם בכל הזמנים, חתם על שותפות ארוכת טווח עם סקצ'רס שתימשך גם מעבר למגרש הכדורגל. קיין יהיה בחזית השקת נעלי הכדורגל הראשונות של המותג בבריטניה ובאירופה, ויופיע בקמפיין שיווק רב פלטפורמות כשגריר המותג.

הארי קיין מסר: " זו בהחלט תקופת מרגשת בקריירה שלי ואני נרגש משיתוף הפעולה שלי עם סקצ'רס. מאז שפגשתי את צוות העיצוב וראיתי את הנעליים לראשונה, הרגשתי בטוח שסקצ'רס עלו על משהו מיוחד. אני נועל את הנעליים כבר חודשים, כובש בהן שערים. הן שונות מכל דבר שחוויתי לפני כן. תהיה עצמך, תהיה מי שאתה רוצה להיות. תשיג את מה שאתה רוצה להשיג. וזו התחושה שלי לאורך כל הקריירה שלי. אלו המסרים המרכזיים שאני חושב שהשותפות שלי עם סקצ'רס מעבירה לאנשים בכל רחבי העולם. לא הייתי תומך במותג או בציוד אם לא הייתי מאמין בו ב-100%. זה הדבר האמיתי."

"עבדנו על פיתוח נעלי כדורגל של סקצ'רס במשך זמן מה וכשהשלמנו את העיצוב, גייסנו שחקנים לבחון אותן ולהציע משוב, כולל אחד מהטובים ביותר במגרש, הגדול הארי קיין," הוסיף מייקל גרינברג, נשיא סקצ'רס. "הארי זכה לתשומת לב עולמית במהלך השבועות האחרונים, והנחישות, המיומנות והמנהיגות שלו מתאימות באופן מושלם לתוכניות שלנו בתחום הספורט. הוא כבר מרגיש כמו חלק ממשפחת סקצ'רס. זו רק ההתחלה, ונעליים חדשניות נוספות של סקצ'רס בכדורגל, הכוללות את טכנולוגיות הנוחות והביצועים המיוחדות שלנו, בדרך."

הארי קיין עם הנסיך הארי ביורו. יחצ,
הארי קיין עם הנסיך הארי ביורו/יחצ

סקצ'רס כדורגל נכנסו למשחק עם תחילת עונת 2023-2024 עם השקת ה-SKX_01 שנעל הארי קיין. זו תמצית הנעליים המודרניות לכדורגל, שעוצבו בהתבסס על התובנות של שחקנים מקצועיים הרוצים שליטה מדויקת בכדור. הנעל המיוחדת כוללת צורה מותאמת אישית שנבנתה בקפידה למקסם את ההתאמה והנוחות, כדי להבטיח שכל שחקן יחווה התאמה מושלמת לשיפור השליטה והמגע בכדור במגרש.

נעלי הכדורגל המקצועיות של SKECHERS קלות משקל ומעוצבות לשחקנים ששואפים למגע של 360 מעלות ושליטה בכדור. הנעליים מצוידות בטכנולוגיות חדשניות ומעניקות נוחות מרבית בזמן המשחק, תגובתיות גבוהה בזכות חלק עליון מהונדס ופלטה עם פחמן ליציבות והחזרת אנרגיה למהלך הבא.

סקצ'רס כדורגל מושקים באתר וכן בחנויות סקצ'רס נבחרות ובקמעונאים מיוחדים בתחום ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • הארי קיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully