וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נלחמת על הישראלים. לאזטיץ' יפנה לשוק הסרבי

26.6.2024 / 6:45

על אף ההצעות על דור פרץ והרצון של קניקובסקי לצאת לחו"ל, בקבוצה יעשו הכל על מנת להימנע מפרידה מהישראלים הדומיננטיים. במועדון מקווים שהמאמן יסייע בהחתמת זרים איכותיים, ומחכים לפיתרון מהיר בסוגיית זהבי

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב משוחח עם חניכיו החדשים לראשונה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כשם שאינה מעוניינת למכור הקיץ את גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב גם אינה רוצה למכור את דור פרץ ולכן גם אם יש הצעות לגביו, בקרית שלום יעדיפו להימנע מפרידה מהישראלים הדומיננטיים, מאחר שקיימת בעיה למצוא להם תחליפים ראויים במיוחד בקיץ הנוכחי.

זו גם הסיבה שמכבי תל אביב לא תמהר למכור זר כמו מילסון, שזוכה לחיזורים רבים, אך במועדון יודעים שבתקופה כזו בה נמצאת המדינה, יהיה קשה מאוד להנחית כאן זרים איכותיים להם יש ביקוש במדינות נוספות.

החתמתו של ז'רקו לאזטיץ' כמאמן מכבי תל אביב, אמורה לפתוח עבור מכבי תל אביב את השער לשוק השחקנים הסרבי. לאזטיץ' הוא השם החם בסרביה ומאחר שבמועדון מתקשים עד עכשיו להביא שחקנים ממדינות רבות אחרות, הציפייה היא שהסרבי ימשוך לפחות שחקן אחד ברמה גבוהה מסרביה.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

צפו בלאזטיץ' מסייר בבלומפילד

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב
ערן זהבי ראשית. ., מערכת וואלה
בלט בחסרונו באימון הפתיחה בקרית שלום. ערן זהבי/מערכת וואלה, .

באשר לערן זהבי, זה היה מאוד מוזר לשחקנים שהוא לא היה אתמול על הדשא באימון הפתיחה של לאזטיץ'. הסיפור הזה הוא הנושא המרכזי בין השחקנים כאשר ברור כי מיטש גולדהאר צריך לחתוך עניין בהקדם לכאן או לשם. מכבי תל אביב תמריא בשבוע הבא למחנה האימונים בפולין וכשברור כי אין לה את דור תורג'מן ואלעד מדמון מאחר שהם בנבחרת האולימפית, צריך גולדהאר לקבל החלטה זריזה באשר לזהבי, אחרת לאזטיץ' יהיה חייב לצרף אליו חלוץ זר.

החלטת פיפ"א בעניין שגיב יחזקאל אמורה להתקבל מחר ובמכבי תל אביב מצפים שהוא יהיה שחקן הרכש הישראלי המשמעותי הראשון לעונת המלפפונים הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully