וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובניה חוגגת יום היסטורי: "זה האופי האמיתי שלנו"

לראשונה בתולדותיה סלובניה העפילה לשמינית הגמר: פוגצ'אר בירך, המאמן יודע שהיה פה שילוב מיוחד של דור נדיר וקצת מזל: "לא ממש האמנתי שנעבור|"

תקציר יורו 2024: אנגליה - סלובניה 0:0/ספורט1

באנגליה מתוסכלים מאוד מהיכולת של הנבחרת שלהם, אבל כדאי להזכיר: מול האנגלים עמדה אתמול (שלישי) יריבה נחושה וחזקה, שהשתוקקה לרשום הישג היסטורי, ועשתה את זה: סלובניה סחטה את ה-0:0 שקיוותה לו, ויחד עם התיקו של סרביה מול דנמרק הסלובנים הבטיחו העפלה לשמינית הגמר, לראשונה בתולדותיהם בשלב הנוקאאוט של טורניר גדול. בסיום המשחק שחקני סלובניה חגגו עם האוהדים ביציעים, בהתרגשות גדולה.

שחקני נבחרת סלובניה חוגגים את ההעפלה לשמינית הגמר. רויטרס
לא קל איתם. סלובניה/רויטרס

סלובניה הוציאה תיקו בארבעת משחקי היורו האחרונים,ואומנם כעת היא ללא ניצחון בששת משחקיה האחרונים בטורניר (5 תיקו, הפסד אחד), אבל מלאת אמונה: הסלובנים הפסידו רק בשניים מתוך 17 המשחקים האחרונים שלהם. המדינה הקטנה, עם 2 מיליון תושבים בלבד, קיבלה לפני המשחק ברכת הצלחה מאחד הספורטאים הכי נערצים בה - רוכב האופניים טאדיי פוגצ'אר (שאהוב ומוערך לא פחות מגיבור העל לוקה דונצ'יץ'), שנתן תמיכה ואמונה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת סלובניה חוגגים את ההעפלה לשמינית הגמר. רויטרס
פוגצ'אר, דונצ'יץ', ועכשיו נבחרת הכדורגל. אימפריית ספורט/רויטרס

מאמן סלובניה מתיאז' קק הודה בסיום: "לא ממש האמנתי שנעבור. אבל היום הראינו שעם היכולת הזאת שלנו מגיע לנו לעלות. שיחקנו היום מול אחת הפייבוריטיות לזכות לטורניר. תודה לכל האוהדים שלנו, ואולי היה פה קצת מזל, אבל האוהדים שלנו תמכו בנו. הפגנו חוסן נפשי הלילה.

"הראינו את האופי האמיתי שלנו, אני גאה בסגל הזה. עלינו להיות מודעים לכך שלא נוכל להעמיד שחקנים גדולים חדשים כל שנתיים. מאגר השחקנים שלנו פשוט קטן מדי, אבל רבים מאלו בתפקידים שמעלי ראויים לשבחים כדי לסדר לי את ההצלחה. עבור מדינה כל כך קטנה, אני בטוח שכולם בה שמחים בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully