וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט אחרי שהושלכו עליו חפצים מהיציע: "האווירה חריגה"

באנגליה מאוכזבים אחרי ה-0:0 מול סלובניה, קיין מזהה שיפור, סטונס "מבין את התסכול", אבל הלחץ על המאמן גובר. נוויל: לא יכולים להרשות לעצמנו לבזבז את הכישרונות שיש לנו

תקציר יורו 2024: אנגליה - סלובניה 0:0/ספורט1

אנגליה וסרביה נפרדו אתמול (שלייש) בתיקו 0:0, שאמנם הספיק לאנגלים כדי לסיים ראשונים בבית ג', אבל חניכיו של גארת' סאות'גייט הציגו שוב יכולת מאכזבת מאוד, בהמשך לטורניר החלש שלהם. בתקשורת האנגלית ביקור בחריפות את הנבחרת עוד לפני המשחק הזה, וסביר להניח שהביקורת תגבר אחרי עוד משחק ללא שערים (סך הכל שניים בלבד בשלושה משחקים). אנגליה תפגוש בשמינית הגמר או את הולנד את השלישית בבית ה' (בלגיה, רומניה, סלובקיה או אוקראינה).

גארי נוויל ביקר בסיום: "אני בטוח שקובי מאינו יפתח במשחק הבא. הוא חשב שקונור גלאגר עשוי להיות אופציה בגלל האנרגיה שלו, אבל אנחנו צריכים מישהו שם שיכול לגרום לנו לשחק. המחצית השנייה הראתה ניצוץ ממה שהנבחרת הזאת יכולה לתת. לאנגליה יש את קול פאלמר, בוקאיו סאקה, ג'וד בלינגהאם, קובי מאינו, פיל פודן - כישרונות אדירים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאמן אותם לא נכון".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

גארת' סאות'גייט, שבסיום הושלכו לעברו כוסות ריקות מהיציע, אמר: "חשבתי שהשתפרנו מאוד במשחק עם הכדור. יצרנו כמה מצבים טובים וכרגע זו עבודה קשה עבורנו. אני מבין את התגובות אבל טורניר קשה. ניסינו לנצח את המשחק על ידי השינויים שעשינו. העלינו שחקני התקפה למגרש. יצרנו הרבה מצבים שלא ניצלנו. אני חושב שראינו במשחק הזה שיש על מה לבנות".

המאמן מודה שיש עליו לחץ גדול: "אני מבין את הנרטיב כלפיי וזה יותר טוב לקבוצה מאשר שיופנה כלפיהם. אבל זה יוצר אווירה יוצאת דופן לפעול בה. לא ראיתי אף נבחרת אחרת שמעפילה לשלב הבט ומקבלת יחס דומה. אני מבין את זה, אני לא מתכוון לסגת בגלל היחס הזה, אבל אני מאוד גאה בשחקנים ועל איך שהם פועלים במהלכו".

הארי קיין חלוץ נבחרת אנגליה. רויטרס
עדיין מאמין. קיין/רויטרס

הארי קיין ניסה להרגיע את הביקורות ולשמור על פרופורציה: "זו הייתה המטרה לפני תחילת הטורניר, לסיים בראש הבית. הערב היה משחק קשה - שיחקנו טוב יותר מאשר בשני המשחקים הראשונים אבל לא הצלחנו למצוא את המסירה האחרונה. הם הגנו היטב והקשו עלינו.

"השחקנים שנכנסו עשו עבודה ממש טובה, הם שמרו על האנרגיה גבוהה. זה מה שאנחנו צריכים - כל אחד יתחבר כשיגיע זמנו.

"המשחקים האלה ממש ממש קשים. היינו כאן בעבר, והעלינו את הרמה בנוקאאוט. אני מקווה שנוכל לעשות את זה שוב אבל מי שנקבל בסיבוב הבא יהיה קשוח. זה עשוי להיגרר להארכה, זה להגיע לפנדלים. זו המציאות של הטורניר הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'וד בלינגהאם, שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
ג'וד בלינגהאם, שחקן נבחרת אנגליה/רויטרס

קונור קודי, בלם הנבחרת לשעבר וכיום פרשן, אמר ש"כל אוהדי אנגליה מודאגים ממה שהם רואים. רצינו לראות משהו שיגרום לנו להגיד 'הנה אנגליה הגיעה!'. לא ראינו את זה. שום דבר במשחק לא רמז שזה קורה". ג'ון סטונס, שחקן ההגנה של האנגלים, אמר: "הדרך אף פעם לא קלה, כשאנחנו המטרה וכולם רוצים לנצח אותנו. אני חושב שהיה שיפור גדול, מצאנו שחקניןם חופשיים ויכולנו לכבוש. אני מבין את התסכול של האוהדים, אבל זה כדורגל, אף פעם לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully