וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שפת הגוף של קומאן מזכירה את הפודל של סבתא שלי"

בהולנד קוטלים את המאמן, ואן דר וארט על השחקנים: "שיחקו כאילו יש להם דייסה ברגליים". רנגניק חוגג עם אוסטריה: "מי שהיה מהמר עלינו היה עשיר"

תקציר יורו 2024: הולנד - אוסטריה 3:2/ספורט1

מאמן נבחרת אוסטריה רלף רנגניק שיבח את קבוצתו האמיצה על כך שהצליחה להפתיע ולהעפיל לשלב הנוקאאוט של יורו 2024 עם ניצחון 2:3 על הולנד שהציב אותה בראש בית ד'. "אם היית מהמר על התוצאה היום, היית איש עשיר מאוד", אמר במסיבת עיתונאים, "קיבלנו פרס על המשחק האמיץ והאנרגטי הזה שהשחקנים שלי הראו".

אוסטריה שלטה במשחק מהפתיחה עם 80% החזקה בכדור, ציין המאמן הגרמני בן ה-65. הוא אמר שהוא ביצע שינויים מהניצחון 1:3 על פולין במשחק האחרון כדי להימנע מהרחקות. אוסטריה תשחק ביום שלישי הבא את השמינית מול הסגנית בבית 6 בלייפציג, שם שימש כמנהל קבוצת הבונדסליגה במשך מספר שנים. "אנחנו חייבים לקחת את זה צעד אחר צעד", אמר על הסיכויים להמשיך בטורניר.

מנגד, ההולנדים נקטלים על היכולת שלהם במשחק, שהתקיים 36 שנים בדיוק מאז הזכייה היחידה של הולנד ביורו. ניקו דייקשורן, עיתונאי הולנדי פופולרי, כתב טור ב-"VI" ההולנדי וקטל את רונלד קומאן: "שפת הגוף שלו מזכירה לי את הפודל הקטן של סבתא שלי".

שחקני נבחרת הולנד מאוכזבים אחרי ההפסד 3:2 לאוסטריה. רויטרס
"נראה היה שלכולם יש דייסה בין הרגליים". שחקני הולנד מאוכזבים/רויטרס

שחקני העבר רפאל ואן דר וארט ופייאן ואן הוידוינק ביקרו גם הם את הנבחרת כפרשנים. ואן דר וארט אמר: "אני חושב שזה היה דרמטי, רע במיוחד, זו נבחרת שתתקשה גם מול קבוצת ליגה". ואן הוידוינק הוסיף: "מילא שאתה מפסיד לאוסטריה מבחינה טקטית, אבל גם נפלנו מהם טכנית, איך זה קורה?".

ואן דר וארט הוסיף: "השער השני סימל את מה שהשתבש במשחק הזה... נראה היה שלכולם יש דייסה ברגליים. אני חושב שזה מטריד, באליפות אירופה... אם אתה משחק ככה, עדיף שתוותר".

וירג'יל ואן דייק התראיין אחרי המשחק ואמר ש"משהו חייב להשתנול, וואן דר וארט לא אהב את הגישה של הקפטן: "שיחקנו בדיוק כמו שהקפטן שלנו דיבר עכשיו! צפינו עכשיו בהופעה מבישה. אני מצפה מהקפטן שלנו להראות קצת תשוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully