וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק אחרי ההפסד: "ערב רע, משהו בהולנד חייב להשתנות"

האורנג' סיכמו הפסד 3:2 והעפלה לשמינית הגמר בטעם רע. באוסטריה התרגשו: "ברלין 2024, משחק שייכנס לספרי ההיסטוריה"

תקציר יורו 2024: הולנד - אוסטריה 3:2/ספורט1

נבחרת הולנד אמנם העפילה לשמינית גמר יורו 2024, אבל סיימה את שלב הבתים באכזבה גלויה. האורנג' הפסידו הערב 3:2 לאוסטריה והסתפקו במקום השלישי בביץ ד', עם ניצחון דחוק עם פולין, תיקו מאופס נגד צרפת והפסד הערב.

משהו לא עובד לכתומים. הם אמנם הפכו פיגור לניצחון נגד פולין, אבל הערב הייתה הפעם הראשונה בתולדותיהם בה הם נקלעים לפיגור שלוש פעמים באותו משחק. קודי גאקפו וממפיס דפאי כבשו שני שערי שוויון, אבל מהשער השלישי הולנד כבר לא הצליחה לשוב.

רונאלד קומאן והשחקנים המאוכזבים שלו עדיין לא יודעים נגד מי ישחקו בשמינית הגמר וגם זו בעיה כי הם לא יכולים להתחיל להתכונן. בין היריבות הפוטנציאליות אפשר למצוא את אנגליה ובלגיה החזקות, אבל שום דבר לא סגור עדיין.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

שחקני נבחרת הולנד מאוכזבים אחרי ההפסד 3:2 לאוסטריה. רויטרס
שלב בתים מאכזב של הולנד/רויטרס

וירג'יל ואן דייק היה רחוק משיאו ובספיגת השער השלישי שבר את קו הנבדל ואפשר למרסל זאביצר לקבוע 2:3 לאוסטריה. "משחק רע מאוד שלנו, בכל האספקטים", סיכם הקפטן המאוכזב, "ההתחלה שלנו הייתה חלשה, לא שלטנו בכדור והפסדנו מאבקים. זה היה ערב רע".

ואן דייק המשיך: "כשאתה מרוויח את הכדור, אתה חייב להחזיק בו יותר זמן. ככה אתה נכנס למשחק יותר טוב, אבל אנחנו לא עשינו את זה הערב. כרגע אין לי הסבר ליכולת שלנו. האחריות היא על כולנו. אם אנחנו רוצים להשיג משהו בטורניר הזה, משהו חייב להשתנות".

קודי גאקפו סיפר: "אנחנו מאוכזבים, היו הרבה מילים קשות בחדר הלבשה - גם של המאמן וגם שלנו השחקנים. אולי אנחנו לא מספיק חדים, צריך לראות את המשחק ולנתח. התחלנו לא טוב, בלי חדות. לא שיחקנו... השתפרנו במחצית השנייה, אבל זה לא מספיק".

המאמן רונאלד קומאן אמר: "בשורה התחתונה אני האחראי. אני זה שמחליט על הסגל וההרכב והיום בחרתי במי שאני חושב שהכי טוב ומתאים. אני מאוכזב מעצמי שפתחנו את המשחק בצורה הזו. החילוף המוקדם של פירמן? כמאמן הייתי חייב לפעול אחרי כחצי שעה. איבדנו הרבה כדורים והייתי חייב לשנות".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
שחקני נבחרת אוסטריה. רויטרס
ארנאוטוביץ' הוא השחקן היחיד בסגל שכבר נולד כשאוסטריה ניצחה את הולנד בפעם הקודמת/רויטרס

באוסטריה חגגו כמובן. הנבחרת של רלף רנגניק הרשימה פעם נוספת אחרי ה-1:3 על פולין לפני ארבעה ימים - וגם בהפסד 1:0 לצרפת נראתה טוב ונכנעה רק אחרי שער עצמי וחוסר מזל. מעטים האמינו שהיא תסיים את הבית הזה במקום הראשון, אבל זו המציאות.

אוסטריה הפסידה להולנד בשבעת המפגשים האחרונים ביניהן. משחקים רשמיים, משחקי הכנה, משחק ביורו הקודם. במאי 1990 היא ניצחה 2:3 במשחק הכנה ומאז בצורת - עד היום. רונאלד קומאן שעמד הערב על הקווים, שיחק אז 90 דקות ליד רוד חוליט ומרקו ואן באסטן. אנדי הרצוג היה בהרכב האוסטרי. מרקו ארנאוטוביץ' הוא האוסטרי היחיד מהנבחרת הנוכחית שכבר נולד.

שחקן העבר סבסטיאן פרודל, שלבש את מדי נבחרת אוסטריה 73 פעמים וייצג אותה בשני טורנירי יורו, התרגש: "ברלין 2024, 2:3 נגד הולנד. זה ייזכר כיום גדול בהיסטוריה של הכדורגל האוסטרי. הדרך בה עשינו זאת הייתה סנסציונית".

מרסל זאביצר, שכבש את שער הניצחון ונבחר לשחקן המצטיין, אמר: "אם אתה מנצח את הולנד ומסיים במקום הראשון בבית זה לא רע... הדבר החשוב עבורינו היה לעלות לשמינית הגמר ועשינו את זה. עכשיו אנחנו צריכים להירגע, לנקות את הראש ולהמשיך לשחק כדורגל התקפי".

שלב שמינית הגמר של יורו 2024 יתחיל ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully